خدمات دولتی باید برای طبقات مختلف مردم توضیح داده شود


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891109

فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان بر لزوم تبیین خدمات و کار دولت به اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، جلسه شورای اداری شهرستان لنده عصر روز جمعه 7 مردادماه با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین و شهرستان. مدیران با محوریت برنامه های هفتگی دولت، پیاده روی اربعین حسینی، حوادث و بحران های اخیر و سایر موضوعات تفصیلی در این جلسه انجام شد.

فرماندار شهرستان لنده با گرامیداشت روز ورود اسرا به میهن گفت: برای استقرار این نظام و این انقلاب خون های پاکی ریخته شد، افراد زیادی متحمل شدند و این وظیفه ما را سنگین می کند. این نظام، حکمت و عنایت به دین بدهد.

جلال دانش با اشاره به اینکه آسیب هایی به رابطه مردم و دولت وارد شده است، افزود: مدیران باید پای کار ترمیم این آسیب باشند.

دانش از تمامی ادارات خواست تا برای حل مشکلاتشان با هم همکاری کنند و گفت: ما همه در یک قلعه هستیم پس بهتر است مشکلات را با هم دوستانه حل کنیم.


0cdd0cd8 daa7 406c 9e7a 4af61922a37e خبر خاکستری

وی رفع موانع بین ادارات را برای تسریع در اجرای پروژه ها ضروری خواند و افزود: ستادی را تحت عنوان ستاد هماهنگی خدمات رسان تشکیل خواهیم داد که در آن ادارات مرتبط با همان مشکل با هم موانع و مشکلات را بررسی و رفع کنند. پایه ماهانه..

فرماندار خواستار توجه بیشتر بنیاد شهید به سازمان گلزار شهدا شد و افزود: با توجه به وجود شهدا و ایثارگران برجسته در شهرستان انتظار می رود بنیاد شهید نسبت به برگزاری مراسم بزرگداشت این شهدا و ایثارگران اقدام کند.

جلال دانش به تاکید استاندار مبنی بر کمک همه دستگاه ها به موکب های فعال در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون پرچم یاد و خاطره سیدالشهدا هستیم، همه ادارات باید کمک کنند تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. کمک خوبی به موکب باب الخواج».


1e24d3fe 24f2 406e a1e9 2713d1216735 خبر خاکستری

استاندار با انتقاد از فعالیت برخی مدیران برای تخریب فعالیت های دولت از همه مدیران خواست به فعالیت ها و سیاست های دولت نزدیک شوند و گفت: مدیر باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و پاسخگوی مردم باشد.

دانش ضمن قدردانی از سازمان تبلیغات اسلامی و مردم در عزاداری محرم گفت: البته انتظار داشتیم اجتماع بهتر و باشکوه تری در روز عاشورا برگزار شود و انتظار داشتیم این اجتماع در مکان بهتری برگزار شود.

جلال دانش همچنین اعلام کرد: هیچ یک از مدیران کل استان نباید بدون اطلاع استاندار در شهرستان حضور داشته باشند زیرا ممکن است مشکلات امنیتی پیش بیاید و در صورت وقوع برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دانش با اشاره به کم کاری میراث در شهرک حسینیه لنده از سازمان میراث خواست: مدیر کل به شهرک بیاید و تصمیمی برای احیا و نوسازی آن بگیرد.


9bbfa253 78ea 4dd1 ac9d 7974ad464a5b خبر خاکستری

وی همچنین با انتقاد از کندی پیشرفت پروژه گردشگری موگرمون از میراث فرهنگی خواست تا هر چه سریعتر روند اجرای این پروژه را تسریع کنند.

وی همچنین از دستگاه های خدمات رسان خواست تا از طریق رسانه ها و فضای مجازی نسبت به قطعی ها و مشکلات برنامه ریزی شده به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید