دشمنان از گفتمان برگرفته از اهل بیت (ع) احساس وحشت دارند

سخنگوی سپاه:

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما از سخنرانی اهل بیت(ع) می ترسیدند که مردم دنیا گریه کنند. بنابراین آنها دست از تلاش برنداشتند و سعی کردند گفتگو را متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری موج


سردار رمضان شریف در همایش بزرگ مدیران روابط عمومی سازمان ها و ادارات در خراسان رضوی که در محل کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی این گفتمان را برگرفته از تعالیم پیامبر(ص) اتخاذ کرد.

سخنگوی سپاه انقلاب اسلامی می گوید: اساس انقلاب اسلامی بر نزاع و جنگ و خونریزی با کسی نیست. از روز اول نشانه اصلی و محوری گفتمان اسلامی، گفتمان دینی و اخلاقی، زندگی مرفه، صلح و صفا، پیشرفت است. و آینده مردم این زمین و حتی جهان.

وی گفت: دشمنان ما می ترسیدند که مردم دنیا از سخنرانی اهل بیت (ع) شکایت کنند. بنابراین آنها دست از تلاش برنداشتند و سعی کردند گفتگو را متوقف کنند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در 45 سال گذشته ادامه داشته است، تصریح کرد: ما یکی از روزنامه نگارترین کشورهای دنیا بودیم که قدرت، الهام و تاثیر انقلاب را به نمایش گذاشتیم. ، سخنرانی امام (ره) و رهبر در دنیای امروز.

بلندگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که مردم پای انقلاب هستند و رابطه آنها با امام جامعه برقرار است، این نظام پایدار است. زیرا مردم مؤلفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی در این 45 سال بودند و کشور آسیب ناپذیر و مترقی است.

وی با اشاره به اینکه محور کار دشمن دوقطبی بین مردم و حاکمیت و حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی به معنای عام آن است، افزود: ملت ایران مردمی فهیم، وفادار، فرهیخته و مخلص هستند. و این هوش ذاتی، فرهنگ کهن و ایمان راسخ در مردم ما این امکان را تشخیص داده اند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری به مردم نگاه ویژه و درک عمیق است افزود: این موضوع دشمن را شکست می دهد. شناخت توانمندی های مردم ایران اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب همان چیزی است که نقشه های دشمن را خنثی کرد. توکل به خدا در تصویر و تصمیمات رهبر معظم انقلاب نمود پیدا کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصمیم شجاعانه و منحصربه‌فرد رهبر معظم انقلاب جهان را در حیرت فرو برد. رهبری چنان شهامتی به فرماندهان نیروهای مسلح دادند که زیباترین، نادرترین و مؤثرترین عملیات تنبیهی را انجام دادند.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها