دفاع از فلسطین موضوع راهبردی جمهوری اسلامی ایران است/ پیروزی های حماس در جنگ های 33 و 22 روزه نتیجه نفوذ انقلاب اسلامی است.

زمان: 09:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802207

احمدعلی مقدم گفت: پیروزی غزه تحقق وعده الهی بود و پیروزی در جنگ های 33 و 22 روزه حاصل یک جبهه مقاومت متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود زیرا آنها به خوبی درک کردند که ملتی را به رهبری جهان خردمند متحد کرد. می توانند بر استکبار و استعمار جهانی غلبه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص روز غزه گفت: مقاومت 22 روزه مردم غزه در برابر حمله رژیم صهیونیستی اسرائیل یکی از مهمترین روزهای مقاومت اسلامی است که عظمت اسرائیل و شیطان بزرگ را نابود کرد. به همین دلیل است که این روز نماد مقاومت و پایداری ملت است.«مظلومان فلسطین شناخته شده اند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی روز غزه را روز اثبات عزت و غیرت مردم فلسطین دانست و افزود: مردم دلیر غزه دست خالی هستند که با بیرون راندن اشغالگران صهیونیست پیروز شده اند.

مقدم گفت: ملت فلسطین به کشورهای مرتجع و تحقیر شده عربی روشن کرده است که با قدرت ایمان و وحدت می توان بر استکبار غلبه کرد و زیر بار ذلت و انقیاد دشمن نمی رود و دشمن را ذلیل می کند. . «آنها مخفیانه با اسرائیل غاصب و تحقیرآمیز ارتباط برقرار می کردند و فکر می کردند که در پایان کارشان روزی مورد ظلم مردم خود قرار خواهند گرفت.

دبیر خط امام و جبهه رهبری استان کرمان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به جنبش مقاومت حماس و بیرون راندن آن از سرزمین های اشغالی به نوار غزه حمله می کند، افزود: پیروزی غزه تحقق وعده الهی بود. جنگ‌ها نتیجه تأثیرگذاری بر جبهه مقاومت از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، زیرا آنها به خوبی دریافته بودند که یک ملت متحد به رهبری عالم عاقل می‌تواند بر استکبار و استعمار جهانی پیروز شود.

مقدم تاکید کرد که در این جنگ رژیم دروغین اسرائیل با حمایت آمریکا به دنبال لغو کامل حماس و اشغال نوار مهم غزه بود که به اشغال کامل فلسطین انجامید. آنها را نابود کرد و باعث شکست مفتضحانه آنها شد و به یاری خداوند و مقاومت مردم مظلوم فلسطین، رژیم منحوس اسرائیل ضعیفتر خواهد شد. شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان تاکید کرد: شعار و دغدغه همیشگی جمهوری اسلامی دفاع از فلسطین و مسلمانان مظلوم این سرزمین است تا مسئله فلسطین یک موضوع سیاسی و راهبردی برای نظام ما باشد. غزه خط مقدم مسلمانان است. علاوه بر این، پیروزی در مقاومت در برابر اشغالگران کودک کش صهیونیستی می تواند معادلات غرب و اسرائیل را در منطقه خنثی کند.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته وظیفه خود می‌داند که از فلسطین حمایت کامل کند، افزود: دفاع از غزه، لبنان و فلسطین را دفاع دینی خود و سیاست جمهوری اسلامی، ثابت و بدون تغییر می‌دانیم. تا پیروزی نهایی و پایان دوران تجاوزات و سلطه طلبی رژیم غاصب صهیونیستی، به گونه ای که راهبرد آینده فلسطینیان، همکاری بیت المقدس و کرانه باختری با غزه و حمایت و هم افزایی مالی و نظامی آن و … حمایت همه جانبه کشورهای اسلامی او از مردم مظلوم فلسطین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید