سخنگوی دولت: برخی از اقدامات اخیر سازماندهی شده و تروریستی بود/ مخالفان نظام برای ضربه زدن به ثبات کشور انواع موقعیت ها را طراحی می کنند.

سخنگوی دولت: برخی از اقدامات اخیر سازماندهی شده و تروریستی بود/ مخالفان نظام برای ضربه زدن به ثبات کشور انواع موقعیت ها را طراحی می کنند.

روز جدید علی بهادری سخنگوی دولت گفت: برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان می دهد که دشمنان و مخالفان این نظام هر موقعیتی را برای آسیب رساندن به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور طراحی می کنند.

سخنگوی دولت گفت: کارخانه نساجی مازندران فعال شده و بیش از 4 هزار کارگر به کار بازگشته اند و گاهی سه نوبت فعالیت انجام می شود.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق (علیه السلام) و همچنین تسلیت گفت: شهادت مدافعان امنیت کشور که برخی اقدامات سازماندهی شده و تروریستی نشان می دهد که دشمنان و مخالفان این نظام هر موقعیتی را برای ضربه زدن به حقوق و امنیت مردم و ثبات کشور طراحی می کنند.

وی با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان افزود: رئیس جمهور بلافاصله دستور بررسی اضطراری داد و وزرای بهداشت و کشور در محل حاضر شدند و دستگاه های مختلف مشغول خدمات رسانی بودند و الحمدالله 1100 مصدوم مداوا شدند. ستاد بحران مشغول بررسی میزان خسارات وارده و اعلام گزارش خود از میزان کمک به زلزله زدگان به دولت است.

سخنگوی دولت گفت: سال گذشته صدها کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل فعال شد و وزیر صامت به جلسه دولت گزارش داد و کارخانه نساجی مازندران که قبل از اینکه رئیس جمهور رئیس قوه قضائیه باشد از آنجا بازدید کرد و داد. به دستور این کارخانه فعال شد و بیش از 4000 کارگر به کار بازگشتند و گاه فعالیت سه عاشق انجام شد. همچنین مطالبات و دستمزد کارگران پرداخت شده و این اقدام با سرمایه خود کارخانه است. این نمونه ای از اقدامات دولت است.

بهادری جهرمی گفت: معاون اول رئیس جمهور در همایش اقتصادی دریای خزر در روسیه شرکت کرد و قراردادهایی در حوزه نفت، راه و راه آهن منعقد شد که به سرعت اجرایی می شود.

وی گفت: الحمدلله خرید تضمینی گندم امسال به 83 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال گذشته حدود 3.6 برابر شده است. مطالبات کشاورزان برآورده شده و دولت این مسیر را دنبال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید