سردار نقدی: دشمن به شورشیان پول داد تا همه چیز را آتش بزنند، فیلم بگیرند تا به جهانیان نشان دهند/ به خاطر مرگ زنی در دنیا راهپیمایی سوگواری می کنند و نام خیابانشان را به آن زن تغییر می دهند/ علاقه در انقلاب و اسلام توسط مردم جهان افزایش یافت. این امر آمریکا را می ترساند

سردار نقدی: دشمن به شورشیان پول داد تا همه چیز را آتش بزنند، فیلم بگیرند تا به جهانیان نشان دهند/ به خاطر مرگ زنی در دنیا راهپیمایی سوگواری می کنند و نام خیابانشان را به آن زن تغییر می دهند/ علاقه در انقلاب و اسلام توسط مردم جهان افزایش یافت.  این امر آمریکا را می ترساند

روز جدید سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می خواهند به دنیا بقبولانند که در ایران هرج و مرج است و از شورشیان می خواهند فیلم را در اختیار جهانیان بگذارند و در نتیجه علاقه به انقلاب و اسلام را کاهش دهند. .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن دیگر مدرسه ای برای تهدید کشور ندارد به همین دلیل به اراذل و اوباش پول می دهد تا آتش بازی کنند.

سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در جلسه مجمع بسیج خراسان شمالی در مصلی بجنورد اظهار داشت: علاقه مردم جهان، سیاستمداران و حتی حاکمان به انقلاب و اسلام بیشتر شده و این امر آمریکا و استکبار آن را به وحشت انداخته است.

به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: دشمنان می خواهند به جهانیان بقبولانند که در ایران هرج و مرج است و از شورشیان می خواهند فیلم را در اختیار جهانیان قرار دهند و در نتیجه احتمال انقلاب و اسلام را کاهش دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مردم ایران در این اغتشاشات خونسردی نشان دادند، گفت: اکنون به خاطر فوت یک بانو در دنیا عزاداری می کنند و بعد از این نام خیابان خود را تغییر می دهند. خانم، در حالی که میلیون ها زن و کودک از نژادهای مختلف را می کشند.

وی خاطرنشان کرد: این خانم برای تذکر به دستشویی دعوت شده بود که به دلیل مشکلی که داشت فوت کرد.

سردار نقدی ادامه داد: دشمنان به شورشیان پول دادند تا همه چیز را بسوزانند و از آن فیلم بگیرند تا به جهانیان نشان دهند.

وی با بیان اینکه همه مدارس در توطئه های دشمنان شکست خورده اند، تصریح کرد: دشمن مکتبی ندارد که کشور را تهدید کند بنابراین برای آتش بازی به اراذل و اوباش پول می دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ مکتبی در دنیا جز اسلام حرفی برای گفتن ندارد و دیگر نمی توانند افراد حزبی و مکتبی را علیه جمهوری اسلامی خطاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید