سرنوشت اصلاح صندوق ذخیره معلمان

سرنوشت اصلاح صندوق ذخیره معلمان

سید محمد مولوی در ارزیابی از اجرای قانون ارزشیابی معلمان اظهار داشت: گروه اول مشمولان قانون ارزشیابی معلمان حقوق خود را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: همچنین کمیته حسابرسی در حال بررسی پرونده سایر موضوعات قانون ارزشیابی معلمان است تا تصمیمات گروه های بعدی درسی ابلاغ و صادر شود و در حال حاضر کمیته حسابرسی و ارزیابان منصوب مشغول ارزیابی هستند. تصمیمات سایر ذینفعان

یکی از اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین تصمیمات سایر صنوف مشمول قانون ارزشیابی معلمان نیز به زودی صادر می شود.

این نماینده مجلس در خصوص اعضای جدید الورود و بهره مندی از قانون فوق اظهار داشت: معلمان جدید الورود بر اساس آیین نامه رتبه بندی معلمان منعی ندارند و انشاالله احکام آنها صادر خواهد شد. .

وی درباره سرنوشت اصلاح صندوق تامین معلمان گفت: در حال انجام اصلاحات در صندوق حمایت از معلمان هستیم و دیروز جلسه ای در این زمینه در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برگزار شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در واقع در زمینه اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان به دنبال اعطای حق مالکیت این صندوق به دست اندرکاران فرهنگی هستیم و تلاش می کنیم این امر محقق شود که منجر به افزایش جایگاه فرهنگیان می شود. . .

یکی از اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی در ادامه از تهیه طرحی با عنوان «مدرسه در محله مرکز آموزش و پرورش» خبر داد.

وی افزود: طرح فوق به تصویب کمیته آموزش رسیده و به زودی تقدیم مردم می شود. در قالب این طرح خانواده های هر محله می توانند از امکانات مدرسه استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید