مباحث اتلاف انرژی و هزینه‌های اقتصادی آن برای مردم تبیین شود

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مسئولان باید با حضور کارشناسان و متخصصان در رسانه ملی مشکلات هدر رفت انرژی و هزینه های اقتصادی آن را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد در دیدار عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که در دفتر مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: برای گسترش طرح مردمی تلاش خواهیم کرد. برای کاشت یک میلیارد درخت

وی با اشاره به اینکه در متون دینی به قناعت بسیار توجه شده است، گفت: متأسفانه افرادی که این متون را مطالعه می کنند، قناعت را فقط برای زندگی خود می دانند، در حالی که زندگی اجتماعی مهمتر از زندگی فردی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران وی با بیان اینکه آموزش قناعت باید از کودکی انجام شود، گفت: متاسفانه در این زمینه کوتاهی کرده ایم و موضوع قناعت در کشور مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه امروز این رضایت در آب، برق، گاز، بنزین و… یافت نمی شود، خاطرنشان کرد: باید به مسائل آموزشی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

اجاق نژاد با بیان اینکه در آموزش و پرورش برخی از مباحث مربوط به دین است، تصریح کرد: مسئولین نیز برخی از مسائل غیر دینی را تبیین کنند تا اقشار مختلف مردم روشن شوند.

وی با اشاره به اینکه چنین توضیحاتی در رسانه های کشور جایی ندارد، یادآور شد: مسئولان باید با حضور کارشناسان و کارشناسان در رسانه ملی مشکلات هدر رفت انرژی و هزینه های اقتصادی آن را برای مردم تشریح کنند.



آیا این خبر مفید بود؟