محدودیت احداث ساختمان های بلندمرتبه در شمال کشور برداشته شود

شهردار هچیرود:

شهردار هچیرود گفت: در شهرهای شمالی محدودیت ساخت و سازهای هفت طبقه در شمال کشور رفع شود تا متناسب با توسعه سرزمینی پیش برود.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

جعفر ردایی در نشست بررسی مشکلات شهرستان چالوس که با حضور وزیر کشور چالوس برگزار شد به موضوع بلندمرتبه سازی و توسعه عمودی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح تاکنون نداشته است. در عمل اتفاق افتاده و همیشه با مشکلاتی همراه است.

وی ادامه داد: وزارت مسکن و شهرسازی در شورای عالی شهرسازی تصمیم گرفته است که ساخت ساختمان های بالای هفت طبقه ممنوع است.

شهردار هچیرود گفت: در شهرهای شمالی محدودیت احداث ساختمان های هفت طبقه رفع شود تا متناسب با کاربری زمین انجام شود.

وی با بیان اینکه در بحث سواحل بلاتکلیف هستیم، تصریح کرد: برای ساماندهی ساحل برنامه هایی را برای پیاده روسازی مصوب کرده ایم و چالوس و هچیرود 30 متری دارند.

ردایی افزود: با توجه به عقب نشینی دریا، در گذشته 50 درصد در اراضی منابع طبیعی و 50 درصد در مالکیت خصوصی بود، اما اخیراً مصوبه کمیسیون ماده 5 و کمیسیون در مورد تعارض طرح هادی و طرح عابر پیاده را آغاز کردیم اما سازمان بازرسی مازندران اجرای این طرح را متوقف کرد و مدعی شد که اجازه اجرای این طرح در حوزه منابع طبیعی را نداریم.

وی بیان کرد: اکنون که طرح هادی شهر هچیرود در حال تهیه است باید مسیر پیاده روی را در داخل اموال افراد اجرا کنیم و این میلیاردها تومان در بحث تملک هزینه ایجاد می کند و از این رو می خواهیم راه اندازی کنیم. وظیفه در این زمینه

شهردار هچیرود گفت: دریا در حال عقب نشینی است و تراز منفی 2470 را انجام می دهیم تا حداقل مردم از امکانات گردشگری که ایجاد می شود استفاده کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها