مشکل ستاره جدید ورزش برای پرسپولیس

مشکل ستاره جدید ورزش برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس طبق توافقی دوجانبه قرارداد لئاندرو پریرا در نقل و انتقالات پیش فصل را فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل بعد از این تیم جدا شد.

در این قرارداد باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 143 هزار دلار از مطالبات فصل گذشته پریرا را تا ابتدای مهرماه به حساب وی واریز می کرد. به همین دلیل این باشگاه طی نامه ای از فیفا خواست مطالبات پریرا از درآمد فیفای پالاس را پرداخت کند اما این اتفاق نیفتاد و مهاجم برزیلی سابق پالاس از این باشگاه به اتاق حل اختلاف فیفا شکایت کرد.

ظاهرا موافقت نامه فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس دیرتر از زمان تعیین شده و توافق شده با پریرا به دست باشگاه رسیده و به همین دلیل این بازیکن بلافاصله پس از مهلت تعیین شده در توافق نامه شکایت خود را از پارسی ها به فیفا تقدیم کرده است.

باشگاه پرسپولیس که موافقت فیفا را برای پرداخت مطالبات پریرا دریافت کرده، در تلاش است تا رضایت پریرا و این بازیکن را برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر او جلب کند، اما این تلاش تاکنون بی نتیجه بوده و توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

پرسپولیس همچنین در نامه ای به فیفا توضیح داد که این باشگاه از آنها خواسته است تا در مدت زمان تعیین شده مبلغ 143 هزار دلار را به حساب پریرا واریز کنند، اما تاخیر فیفا در پاسخگویی به این نامه منجر به پایان مهلت پرداخت مطالبات شده است. پریرا و این بازیکن از سرخپوشان شاکی است.

لئاندرو پریرا به جای مبلغ ۱۴۳ هزار دلاری که یک وکیل ایتالیایی در شکایت خود به فیفا خواسته ۳۵۰ هزار دلار غرامت کرده است. او البته بعد از این اتفاق و در مذاکره با پرسپولیس اعلام کرد که حاضر است در صورت دریافت 300 هزار دلار از شکایت خود صرف نظر کند. موضوعی که پرسپولیسی ها با آن مخالفت کرده اند و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد.