مطالبات مردم از پلیس در تامین امنیت عمومی به حق است

وی همکاری تلاش ها، نخبگان اجتماعی و تلاش بیشتر برای ایجاد گفت و گو برای تامین امنیت با همکاری و کمک به مردم را از اهداف این همایش خواند و گفت: در کنار میدان واقعی، پاسخگویی به سوالات، ابهامات ضروری است. ، به عنوان و فضای مجازی شبهات، انتقادات و… ما فعالیت به موقع، مسئولانه و بدون خطا را در تمامی پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی در نظر می گیریم.

معاون فرهنگی اجتماعی فراج با تاکید بر اینکه پلیس و مردم یک بدن هستند، افزود: ما به خوبی می دانیم که مطالبه مردم از پلیس برای تامین امنیت عمومی به حق است و در این زمینه کوتاهی نکرده ایم و خواهیم کرد. نه من تسلیم شدم

به گفته وی، تشکیل باشگاه دانش آموزی با هدف پیشگیری، آموزش، حفاظت و در نهایت تربیت شهروندان مسئول و قانونمند از اقدامات ابتکاری و پیشگیرانه فراژ در حوزه اجتماعی و فرهنگی است.

ایجاد، گسترش، تقویت و ارتقای ارتباط با حوزه‌های مختلف اجتماعی، دانشجویان، دانشجویان، نخبگان، خبرنگاران، اساتید و… نیز از دیگر اولویت‌های ماموریت معاونت فرهنگ اجتماعی نیروی انتظامی است که سردار منتظرالشب به آن اشاره کرد. مهدی.

وی رصد آسیب های اجتماعی فاراژ و رویکرد پیشگیرانه به حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین تاکید بر تقویت اثربخشی مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس در رفع چالش های خانوادگی و تعارضات اجتماعی را از آخرین اقدامات پسندیده و شایسته می داند. سازمان امنیت ساختمان فرج بزرگ به ویژه در حوزه اجتماعی استان های اعلام شده.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: شناخت جامعه و نحوه مشارکت مردم در اجرای ماموریت های پلیس امری کاملا ضروری است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

منتظرالمهدی تصریح کرد: توسعه مردم برای کمک و استفاده از همکاری شهروندان عادی برای نظم و امنیت عمومی، افزایش تعامل و همکاری جامعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان فرجه و البته توجه جدی به جوانان و جوانان. نسلی برای ارتباط مؤثر با ادارات فرهنگی و مثبت فرماندهی انتظامی منطقه. مهمتر اینکه فاراژ آن را نادیده نگرفت و گام های موثری برداشت.