موثرترین و ایمن ترین راه برای کنترل تاج واکسن است که از هر 100 نفر فوتی در استان یزد 92 نفر واکسینه نشده اند.

ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790419

مشاور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

لطفی مشاور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد واکسیناسیون را موثرترین و ایمن ترین راه کنترل تاج می داند و می گوید: از هر 100 نفر فوتی در استان یزد، 92 نفر واکسینه نشده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدحسن لطفی امشب در نشست سبک زندگی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با محوریت راهکارهای مقابله با بیماری عروق کرونر قلب و فواید واکسیناسیون در محل امام یزدان جعفر (ع) یزد برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 5 کرون پیک در کشور هزینه کرده ایم و متاسفانه بسیاری از هموطنان خود را از دست داده ایم.

مشاور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه در سومین پیک بیشترین آمار مرگ و میر عروق کرونر در استان را داشتیم، افزود.

وی گفت: واکسیناسیون موثرترین و مطمئن ترین راه برای کنترل تاج است.

لطفی با تاکید بر اینکه هیچ عذر قانونی، اخلاقی و انسانی برای عدم دریافت این واکسن وجود ندارد، ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده از هر 100 نفر فوتی در استان یزد، 92 نفر واکسینه نشده اند و این آمار مهمی است. “E.

مشاور امور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: حفاظت از جان یک امر ضروری است و چون این ویروس واگیردار است باید به خانواده، همکاران و همسایگان نیز توجه داشته باشیم چرا که آنها نیز دچار مشکل ما خواهند شد. سهل انگاری – بی دقتی.”

وی گفت: 100 سال است که در کشور بحث واکسیناسیون های مختلف را مطرح می کنیم که بدون مشکل انجام می شود اما در بحث تاج خیلی ها تعابیر مختلفی از خود بیان می کنند که اصلا درست نیست.

لطفی افزود: در بحث واکسیناسیون باید از بزرگان کشور و مراجع عظام تقلید از جمله رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم چرا که نزدیکان آنها اطلاعات به روز و کاملتری نسبت به ما دارند.

مشاور اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: مراکز واکسن جمعی زیادی در یزد با واکسن های مختلف وجود دارد و مردم معطل نمی شوند و دلیلی برای جلوگیری از این امر وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید