هیچ یک از گروه های هدف از روش جدید تحویل نان آسیبی ندیده اند/ سیستم نظارت الکترونیکی به تشخیص تخلف کمک می کند


ساعت: 20:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839373

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همه اقشار اعم از کشاورز، کارخانه، نانوایان و مردم برای اصلاح شیوه پرداخت یارانه و عرضه نان به شکلی جدید مدنظر قرار گرفته اند تا هیچ کدام از آنها آسیب می بیند یا آسیب می بیند.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ناصر ففوری ظهر امروز در نشست صمیمانه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اصحاب رسانه و مطبوعات استان زنجان با محوریت ترویج و اصلاح نحوه پرداخت یارانه ها گفت: مشکلاتی پیش خواهد آمد که باید اصلاح شود.

وی گفت: تخصیص ارز ترجیحی روشی قدیمی است.

فغفوری با بیان اینکه در حوزه بازار، تحویل کالاها به میزان کافی و به موقع همراه با کنترل قیمت برای سازمان صمت تعیین شده است، افزود: در صورت کمبود کالا در بازار، قیمت ها چند برابر می شود.

رئیس سازمان صنعت، تولید و تجارت استان زنجان گفت: بخشی از یارانه ها با روش جدید به صورت نقدی و بخشی دیگر به کار کارشناسی با روش جدید تحویل نان به نام تخفیف در سال اختصاص می یابد. بهبود نحوه پرداخت یارانه ها و همچنین تحویل نان به روش جدید در نظر گرفته شده است تا هیچ کدام دچار مشکل و متضرر نشوند.

وی گفت: این گروه ها شامل کشاورزان، کارخانه ها، نانوایان و مردم هستند. کشاورزان هر چقدر که بخواهند گندم می کارند و به دولت می فروشند و امسال شاهد این تفاوت خواهیم بود.»

فغفوری گفت: کارخانه‌های آرد علاقه‌ای به خرید گندم مجانی ندارند، اما اکنون این اتفاق افتاده است و می‌توانند آرد را بدون آسیب‌رسانی بخرند و تولید کنند. در صورت درخواست، آنها می توانند 24 ساعت شبانه روز نان بپزند.

وی افزود: مردم ضرری ندارند و نان را به همان قیمت قبلی می خرند و حتی به دلیل رقابتی شدن آن کیفیت نان بهتر می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روغن خوراکی با قیمت جدید و کافی در بازار تزریق می شود و دلیل کمبود روغن در برخی فروشگاه ها کمبود تقاضا است. .

وی گفت: با توجه به اینکه مردم در روزهای اخیر اقدام به خرید اقلام اساسی کرده اند، رکود بازار در خرداد و تیرماه قابل پیش بینی بود اما به دلیل نازک شدن تولید مشکلی برای تامین کالا نخواهیم داشت.

فغفوری در خصوص تاثیر افزایش قیمت کالاها بر سایر کالاها گفت: افزایش قیمت برای سایر کالاها طبیعی است، زیرا قیمت های گمرکی منجر به توقف تولید می شود، اما افزایش قیمت ها باید طبق قاعده مورد تحلیل و کارشناسانه باشد. قانون “

وی افزود: افزایش قیمت بدون طی مراحل قانونی و کارشناسی و تایید سازمان حمایت اتفاق نمی افتد و تحلیل و کارشناسی افزایش قیمت کالاها متاثر از افزایش قیمت کالاهای اساسی خواهد بود. این هفته بررسی می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تعطیلات همه نانوایی ها مشخص است و در غیر این صورت نمی توان تعطیل کرد، گفت: نظارت ها به شدت الکترونیکی است و با استفاده از فناوری های نوین در صورت تراکنش نانوایی ها بخشی دیگر بیشتر انجام می شود. بیش از روز تعطیلی غیرمعمول تخلف است.

وی تاکید کرد: محدودیتی در تعداد و قیمت نان وجود نخواهد داشت و تغییری نسبت به گذشته وجود نخواهد داشت، اما موتورهای تحلیل داده ها حساس بوده و نسبت به رفتارهای مشکوک هشدار می دهند.

فغفوری گفت: در این بررسی 50 درصد تراکنش های مالی از نظر اعداد مربوط به 99.9 درصد تعداد تراکنش ها و 50 درصد مابقی مربوط به یازدهم درصد بوده است. سیستم ها به تشخیص این رفتار کمک می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید