وضعیت حضورم در استقلال تا هفته آینده مشخص می شود

وضعیت حضورم در استقلال تا هفته آینده مشخص می شود

متین کریم زاده مدافع استقلال که نیمه اول سال گذشته به صورت قرضی به تیم تکستیل مازندران پیوست، منتظر مشخص شدن وضعیت این باشگاه و شروع رسمی فصل نقل و انتقالات برای بازگشت به جمع آبی هاست.

کریم زاده درباره بازگشت به استقلال گفت: هنوز با بچه ها صحبتی نکرده اند. سرمربی دیشب مشخص شد و فکر می کنم طی چند روز آینده به بچه ها اطلاع دهند تا تمدید شود.

کریم زاده در پایان خاطرنشان می کند: چون سرمربی تیم نامش فاش نشد، خرید نکردیم. البته مدیریت قطعا این موضوع را حل خواهد کرد، اما سایر تیم ها خریدهای خوبی انجام داده اند، به خصوص رقیب ما پرسپولیس که پیش روی ماست، اما اگر خدا بخواهد آقای آجورلو جبران می کند.»

این بازیکن درباره اینکه اگر به استقلال نرود در نساجی می ماند یا خیر، توضیح داد: الان اصلا نمی توانم در این مورد صحبت کنم. هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته ایم اما تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

مدافع چپ جوان گفت: در نیم فصل به نساجی رفتم و خوب بود. از همه مهمتر نساجی بعد از 60 سال قهرمان جام شد و برای همه مازندرانی ها و قمشهری ها استثنایی بود.

کریم زاده در پایان درباره اینکه اگر به استقلال برگردد، بابا به خاطر ترافیکش روی نیمکت می نشیند یا نه، گفت: باید بعد از صحبت با باشگاه در این باره صحبت کنم. من بازیکن استقلال و باشگاه هستم و یک هفته دیگر تکلیفم مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید