پیام عاشورا عزت، ایثار و ایثار برای بقای اسلام بود.


ساعت: 10:12
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887542

سلمان تاج الدینی گفت: امروز پیام روشن عاشورا عزت، اقتدار و فداکاری برای بقای اسلام است و شهدای مدافع حرم به خوبی این را درک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان تاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت و بر لزوم ترویج و تعمیق فرهنگ عاشورا در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد. است» و این معنا از این فرهنگ و اندیشه ناب عاشوریایی سرازیر شده است.

رئیس بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور گفت: امروز به مدد همین تفکر عاشورا، مبانی گفتمان انقلاب اسلامی در عصر حاضر یکی از موثرترین پایه ها در جهت گیری است. حفظ آزادی اسلام در منطقه در مبارزه با دشمنانش.

وی تاکید کرد: اگر امروز در صنعت دفاعی کشور به قله اقتدار و افتخار رسیده ایم مرهون فرهنگ ناب استقامت عاشورا و زینبی در تمام مراحل و گذر زمان در این چهار دهه است.

تاج الدینی گفت: رویکرد امروز جهاد، ارائه سبک زندگی و سیره امام حسین (ع) و معرفی درست تفکر جهادی و انقلابی برای رسیدن به قله های عزت و امید برای جامعه است.

وی گفت: قطعاً دشمنان قسم خورده ما از این مجالس و هیئت های عزاداری و نقش تربیتی آن در ایجاد کادرسازی برای نسلی پویا و انقلابی در خط فکری عاشورایی هراس دارند و شبانه روز تلاش می کنند تا ذهنیت جوانان ما را نسبت به این فرهنگ تغییر دهند. اما نمی دانند.» زیرا محبت فرزندان و نوجوانان ما از کودکی با محبت اهل بیت خدا پیوند خورده است و از همان کودکی قلب امام حسین (ع) را به گردن خود می آویزند تا مبارک باشد. تا این راه را در مسیر مستقیم طی کند.

تاج الدینی گفت: امروز اگر عزت و اقتدار داریم در سایه این مجلس عزاداری می کنیم و با استکبار مبارزه می کنیم و این به خوبی مورد لمس دشمنان قرار گرفت و در برهه ها و مراحل مختلف تاریخی، کمال مدرنیته را نشان داد. تمدن اسلامی مانند پازلی دیده می شود که در کنار هم قرار می گیرد.

رئیس بازرسی مجمع عالی جهادگران کشور گفت: امروز رمز بقای مکتب سیدالشهدا(ع) اخلاص و ایثار در راه بقای دین بود و این یک بیانات تاریخی حاج قاسم سلیمانی که گفت: ما امت امام حسین هستیم، جامعه ایران با حضور پرشور خود در مجلس عزا به خیر می شود. پیشرو

تاج الدینی گفت: امروز پیام روشن عاشورا عزت، اقتدار و ایثار برای بقای اسلام است و شهدای مدافع حرم این را به خوبی درک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید