کاهش سهمیه آرد متخلفان نانوایی اسکو


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837549

فرماندار اسکو از کاهش سهمیه متخلفان تولیدکنندگان نان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج، حسین فیروزی در جلسه شورای آرد و نان اسکو با اشاره به لغو یارانه آرد نوع 3 گفت: حدود 14 نانوایی صنعتی در این شهرستان وجود دارد که مصرف آرد نوع 3 دارند و تاثیر چندانی بر آرد ندارند. بازار. قیمت

وی افزود: اسکو سیتی از حدود 200 بلوک نان سنتی نوع 1 و 2 استفاده می کند که همگی بر اساس برنامه زمان بندی و ساعات پخت کار می کنند و از این نظر در حال حاضر مشکلی برای تامین نان وجود ندارد. “

فرماندار اسکو عمده مشکلات آرد و نان این شهرستان را تعطیلی خودسرانه نانوایی ها دانست و گفت: نانوایانی که آرد و جیره یارانه ای خود را با فروش غیرقانونی و فروش غیر اینترنتی مصرف می کردند، سهمیه آنها قطع و به جریمه محکوم شدند.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان اسکو افزود: گشت های نظارتی و بازرسی در بیش از 300 مورد در بازار این شهرستان در هفته گذشته انجام شده و منجر به تشکیل 50 پرونده مجرمانه شده است.

وی همچنین از شناسایی افراد مخرب در بازار ماکارونی آن شهرستان خبر داد و گفت: افراد حاضر در بازار اقدام به جمع آوری ماکارونی های قبلی می کردند تا با بسته بندی ها و قیمت های جدید به بازار عرضه مجدد کنند که شناسایی و از آن جلوگیری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید