کری برای استقلالی ها: اقتدار پرسپولیس تن عده ای را تکان داده است

کری برای استقلالی ها: اقتدار پرسپولیس تن عده ای را تکان داده است

حسین خبیری در واکنش به برخی اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر و اتهامات وارده به برخی داوران گفت: در چند روز اخیر برخی از بازیکنان را دیدم که کاپیتان تیم های خود هستند به صورت شفاف در صفحه شخصی خود استوری می گذارند. متهم به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اخطار می کنم که برای حفظ آبروی داوران و جلوگیری از توهین های انجام شده با این افراد برخورد کنند. مگر می شود یک فوتبالیست به راحتی در صفحه شخصی خود به داوران تهمت بزند و با او برخورد نکند؟ کار زیبایی نیست و این جریان ها باید برچیده شوند وگرنه سنگ ها دیگر بسته نمی شوند.

وی درباره ابهاماتی که برای افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به وجود آمد، افزود: خوشحالیم که وقتی پرسپولیس قوی است، برخی از دوستان ما به جای توجه به خودمان، بدن خود را تکان می دهند و هوی می کنند. ما بهترین تیم ایران هستیم و بهترین کادر فنی و بازیکنان در حال حاضر در پرسپولیس هستند. ما همیشه نشان داده‌ایم که شایسته قهرمانی و قهرمانی هستیم، اما متأسفانه رقبای ما اتهامات ناعادلانه می‌زنند. امسال ما شوخی نداریم. با هرکسی در این مورد و ما به واحد حقوقی باشگاه سپرده ایم که همه این مشکلات را رصد کند و واکنش نشان دهد. کنایه از مردم، که خارج از لیگ او هستند.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رئیس کمیته داوران اذعان داشت که تیمی که بیش از سایرین متضرر شد پرسپولیس بود اما این بار جای طلبکار و بدهکار عوض شده و حالا بدهکار هستیم! این آقایان هم می دوند چون به خاطر نتایج ضعیف باید جواب هوادارانشان را بدهند، اما مثلا با اظهاراتشان قصد دارند ذهن ها را منحرف کنند و کاری کنند که جوابگوی هوادارانشان نباشند. اما فارغ از این حواشی کار را ادامه خواهیم داد و خوشبختانه امسال از مدیریت گرفته تا هیات مدیره، کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه، همه با یکدلی و با احترام به سمت جلو حرکت خواهیم کرد. تیم های دیگر، برای قهرمان شدن خواهند جنگید. ما در دفاع از اسطوره های پرسپولیس با هیچکس شوخی نمی کنیم و اگر کسی به ما توهین کند، حتما جواب می دهیم.

حبیری خاطرنشان کرد: تخت جمشید از بدو پیدایش تا کنون نماد اخلاق بوده و با محوریت اخلاق کار می کند از این رو بزرگانی چون همایون بهزادی، جعفر کاشانی، محمد دادکان و… در این تیم حضور داشتند و احترام به حرفه پرسپولیس است. و قصد ما بی احترامی به رقبا نیست.

وی در حاشیه پس از بازی با نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: پرسپولیس از معدود باشگاه های ایرانی و حتی آسیایی است که از همه اقوام هوادار دارد. ما مفتخریم که هوادارانی از همه اقوام داریم که علاقه زیادی به تیم خود دارند. این برچسب ها به پرسپولیس نمی چسبد و آقایان باید بفهمند که خواسته یا ناخواسته با این حرف ها بین مردم و اقوام اختلاف ایجاد می کنند. تحریک هواداران عواقبی دارد و آقایان اجازه می دهند مردم از فوتبال لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید