کنایه پیشکسوت استقلال در حاشیه مربوط به کنعانی ها

کنایه پیشکسوت استقلال در حاشیه مربوط به کنعانی ها

مهدی پاشازاده درباره معرفی کارلوس کی روش و جدایی او از تیم ملی ایران گفت: ما به مربی جدیدی نیاز داریم که بتواند افکار و خون جدیدی را به فوتبال ما تزریق کند. در آن زمان که کی روش وارد تیم ملی شد از او حمایت کردم چون تجربه خوبی داشت اما عملکرد خوبی برای ما نداشت.

وی افزود: البته اسکوچیچ هم قبول نشد چون در تیم ملی رسوایی های زیادی به وجود آمد و چند جناحی وجود داشت. او همچنین نتایج خوبی کسب نکرد. کی روش در جام جهانی ترسو به نظر می رسید و نگران ترجیحات شخصی بود.

من ارجاعات کنعانی را دوست ندارم

این ملی پوش سابق درباره واکنش شدید کنعانی ها به کی روش پس از جدایی این مربی گفت: این طرف ها را دوست ندارم چون اتفاقات بدتری برایم افتاده است. من دو سال از تیم ملی دور بودم اما هیچ وقت انتقاد نکردم و سعی نکردم احترام بگذارم چون این اتفاق افتاد.

انتخاب سرمربی تیم ملی مثل یک برگه قرعه کشی است

پاشازاده درباره گزینه های مختلف تیم ملی گفت: بحث ایرانی یا خارجی بودن نیست وقتی فلسفه و برنامه نداریم انتخاب مربی مثل یک قرعه کشی است. باشگاه های ما ورشکست شدند و چیزی نمانده بود. چه اهمیتی دارد که چه کسی سرمربی تیم ملی شود؟

جام جهانی مهمتر از جام ملت هاست

وی درباره نسل سازی در تیم ملی گفت: بهتر است شروع به نسل سازی کنیم و به فکر آینده باشیم. البته باز هم بازیکنان خوبی مثل طارمی داریم اما جام جهانی مهمتر از جام ملت های آسیاست چون بازیکنان در جام جهانی دیده می شوند. با تمام این اوصاف وقتی هدفی وجود ندارد نمی توان درباره رویکرد فدراسیون فوتبال نظر داد.

دیدگاهتان را بنویسید