یکی از مهم‌ترین امتیازات نیروهای مسلح بحث اقتدار دینی است



فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از مهمترین مزیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بحث مرجعیت دینی است که حاصل تلاش های طولانی مدت سازمان عقیدتی سیاسی است.

یکی از مهم ترین اختیارات نیروهای مسلح، بحث مرجعیت دینی است

به گزارش خبرگزاری موج


امیر دریادار شهرام فرمانده ایرانی نیروی دریایی ارتش سپهبد صیاد شیرازی در دوره تئوری هیئت آموزش شهید جنگ که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس منحصر به یک حوزه نیست؛ بلکه دستاوردهای دوران دفاع مقدس به یک حوزه محدود نمی شود. بلکه همه حوزه ها اعم از نظامی، فرهنگی، علمی و سیاسی را پوشش می دهد و ما در همه این زمینه ها پیشگام هستیم.

وی با تاکید بر علم آموزی به طلاب گفت: امیرالمومنین(ع) درباره علم آموزی می فرماید: علم ملک و قدرتی است که هر که آن را بیابد حمله می کند و با آن پیروز می شود و هر که آن را نیافتد. مورد حمله قرار گیرد مارک و شکست بخورد. بنابراین ما باید همیشه این نظم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هر قدمی که برمی داریم باید پایه و اساس داشته باشد. هدف اصلی تقلید از علم کشورهای غربی نیست. بلکه به معنای مبنای علمی است که شما دانشجویان آموخته اید و اکنون می توانید روی صحنه اعمال کنید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مجله العالی) در خصوص اهمیت علم و تربیت، تصریح کرد: ایشان می فرمایند; شما عبارت «ما می توانیم» را احیا کردید و به همگان یادآوری کردید که برای موفقیت فقط کسب علم و رجوع به آن کافی است، به همین دلیل تمام امکانات، تجهیزات و دستاوردهای نیروی دریایی مبتنی بر دانش و نتایج تحقیقات و تحقیقات بومی است. نخبه.

دریادار ایرانی با تاکید بر مرجعیت دینی کارکنان نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مزیت های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بحث مرجعیت دینی است که حاصل سال ها تلاش نیروهای مسلح است. سازمان ایدئولوژیک سیاسی وقتی اعتقادات مذهبی و اقتدار نیروهای مسلح کشور را با سایر کشورها مقایسه کنیم، به راحتی می توان به این تفاوت ها پی برد.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.