اقتدار نیروهای مسلح حتی در مذاکرات «برنده» هم تأثیرگذار است/ احیای حقوق عمومی اعتماد عمومی را به دنبال دارد


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838944

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح:

یزدانیان گفت: قدرت یکی از موضوعات راهبردی در امنیت و حاکمیت ملی است و این مولفه حتی در مسائل دیپلماسی و پیروزی در مذاکرات نیز موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; محمدرضا یزدانیان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان گلستان اظهار داشت: شاهد نقش بی بدیل نیروهای مسلح برای امنیت پایدار در کشور هستیم.

معاون حقوقی و قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: قدرت یکی از موضوعات راهبردی در امنیت و حاکمیت ملی است و این قدرت حتی در مسائل دیپلماسی و برنده شدن در مذاکرات نیز موثر است.

یزدانیان گفت: در میان مولفه های تشکیل دهنده قدرت، با تاکید فرماندهی کل قوا، مجرب ترین، متخصص ترین و عفیف ترین نیرو مهم ترین مولفه قدرت نیروهای مسلح است.

وی افزود: مقابله با جرایم کمکی به اقتدار و صیانت از نیروهای مسلح است و این دو گوشه ای با یکدیگر ندارند.

این مقام مسئول بیان کرد: پرونده هایی که در قوه قضائیه مطرح می شود باید مستند به ادله علمی و مرتبط با دادگاه باشد و برای احیای حقوق عامه تلاش شود و عدم رعایت حقوق عامه مردم را نسبت به نیروهای مسلح بدبین می کند. “

این مقام مسئول بر رعایت قانون و جلوگیری از هنجارشکنی علیه نیروهای مسلح تاکید کرد.

یزداییان به مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی گلستان اشاره کرد و گفت: محمودی 15 سال سابقه قضاوت در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و … دارد. و در چندین شهرستان خدمت می کند.

وی با قدردانی از زحمات محمود گفت به عنوان معاون قضائی استان مازندران به خدمت خود ادامه خواهد داد.

این مسئول افزود: سالمند یزدان نیز ۱۶ سال سابقه قضاوت دارد و در استان های خوزستان و تهران و چندین شهرستان خدمت کرده و انسانی متدین و خوش اخلاق است.


66aa2530 fe60 4f78 ab0e 85e1028b4716 خبر خاکستری


امنیت قابل قبولی در گلستان داریم

فاضل دادگر بابیان اینکه امنیت قابل قبولی در گلستان داریم، گفت: بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیت گم می شود و این مهم به دلیل حضور نیروهای مسلح مقتدر است.

سردار محمد سعید فاضل دادگر نیز صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی نیروهای مسلح استان گلستان گفت: پازل امنیت کشور، نیروهای مسلح با قدرت کار انقلاب را دنبال خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: امروز شاهد امنیت قابل قبولی در محیط پیچیده گلستان با شرایط خاص در استان هستیم و از خداوند منان توفیق آبروی این نظام را خواستاریم.

قاضی گفت: به قوه قضائیه نیروهای مسلح که با تأثیرگذاری بر الزامات اجتماعی برخورد پیشگیرانه خردمندانه ای را در پیش گرفته است تبریک می گویم.

وی گفت: نیروهای مسلح قوی در مجاورت استان هستند و بسیاری از مشکلات ما زیر چتر امنیتی گم می شود و این مهم به دلیل حضور نیروهای مسلح است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید پشتوانه قوی در دستگاه قضایی نیروهای مسلح داشته باشند و این مهم است.

وی به روند کاهش جرایم در بین نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: رفتار دوستان ما در دستگاه قضایی نیروهای مسلح استان بی نظیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید