آبرسانی به 10 هزار روستای بدون آب شرب از سال آینده / دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است.

ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797971

سردار محمد زهرایی گفت: آبرسانی به 10 هزار روستای فاقد آب شرب به مدت 30 ماه؛ تامین آب کشاورزی 5500 روستا برای مدت 20 ماه. ساخت مسکن روستایی حداقل 130000 خانه. یکی از برنامه های دولت در سال های آتی رسیدگی به روستاهای مولد، کارگاه های زیربنایی اشتغال و جلوگیری از مهاجرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; رئیس سازمان بسیج سازندگی ظهر امروز در مراسم یادواره 217 شهید منوجان و دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهدای والامقام شهرستان منوجان در سال 1380 به شهادت رسیدند.

وی افزود: پاسداری از ولایت خط مشی مکتب فاطمیه است، حسین به قتلگاه رفت و قاسم وار زندگی کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در علوم نظامی، داستان های مجازی و جعلی که امروز به رسانه های غربی پمپاژ می شود، در کنار ایجاد شبهه در ذهن نسل جدید انقلاب، به دنبال پر کردن شکاف است. بین امام و امت چون دشمن همه جا را خوب می فهمد.» بین امت و ولایت فاصله ای نیست.

سردار زهرایی با اشاره به حضور همه اقشار مردم در دفاع مقدس تصریح کرد: 60 کشور تا دندان در جنگ تحمیلی در برابر ایران اسلامی مسلح شدند اما با حضور همه جانبه مردم در جبهه ها، جنگ رو به رو شد. به نفع ایران اسلامی

وی افزود: دشمن در جنگ فرهنگی که مردم عزیز ما به سرکشی دشمن پی بردند به خوبی فهمیدند که با مراجعه به کانون خانواده، خانواده را از بین می برند و به جای فرهنگ سازی، سبک زندگی اسلامی را از مردم عزیزمان می گیرند. کار و تلاش؛ مصرف گرایی و تجمل گرایی را در دل مردم بکارید; مردم قیام کرده اند و جبهه استکبار با این همه امپراتوری رسانه ای که دارد کاری از پیش نمی برد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز دشمن روی یک جنگ تمام عیار اقتصادی متمرکز شده است. قدرت انقلاب اسلامی کجاست انقلاب اسلامی مردم اصلی را محرومان و مستضعفان پایه گذاری کردند، تداوم یافت و همه قله های بلند را به سرعت فتح کرد، اما دشمن می خواهد همان محرومان و مستضعفان را علیه نظام به میدان بیاورد. جنگ، جنگ سفره، امرار معاش و اقتصاد است.

وی افزود: متأسفانه با انفعال و غفلت برخی از کارکنان ما که در این چهل سال انجام داده اند، این امر باعث شده است که دشمن در تخیل خود فکر کند که می تواند در این جنگ موفق شود.

محمد زهرایی خاطرنشان کرد: کارزار فشار حداکثری دشمن علیه ایران اسلامی؛ فشار اقتصادی و تحریم های لجام گسیخته نشان می دهد که جنگ، جنگ اقتصادی و جنگ معیشتی است.

وی افزود: در دولت سیزدهم سیدمهمان امیدوار بودیم که اگر خدا بخواهد افکاری را که او می گفت نمی توانیم که در واقع همه آنها دچار یخ زدگی ذهنی شده بودند، رها نکنند. از مسیر پربرکت انقلاب که توسط معمار عظیم الشأن انقلاب ساخته شده است عبور کنیم و به جای خدا به رمز خدایی که هیچ ثمری ندارد تکیه کنیم. گذشتن؛ زیرا جنگ استکبار با ما نه اقتصادی است و نه فرهنگی، بلکه جنگ تمدنی و فقدان تمدن نوین اسلامی است.

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امیدواریم با اتکا به توان مردم مهربان داخل شاهد رونق اقتصادی و تولید خانگی در این دولت باشیم و خداوند پوزه استکبار را در این جنگ ذلیل کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با محرومان و برای محرومان بوده و هست. اما تفکر لیبرالی باعث ایجاد شکاف طبقاتی شده است اما قول می دهیم با خبری که از مجلس و دولت در سال 1401 دارم رویکرد نظام بودجه ای کشور توجه ویژه به فقرا و محرومان است.

زهرایی تصریح کرد: آبرسانی به 10 هزار روستای فاقد آب شرب به مدت 30 ماه؛ تامین آب کشاورزی 5500 روستا برای مدت 20 ماه. ساخت مسکن روستایی حداقل 130000 خانه. یکی از برنامه های دولت در سال های آتی رسیدگی به روستاهای مولد، کارگاه های زیربنایی اشتغال و جلوگیری از مهاجرت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید