دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین نسل های انقلاب است


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908947

جانشین فرمانده ارتش فتح کهگیلو و بویراحمد:

سردار مثنوی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را بسیج کرده تا اصل انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین نسل های انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، سردار مصطفی مثنوی در نخستین یادواره دانش آموزان شهید دانش آموز عشایری استان کوگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه این روزهای تلخ و شیرینی است که در دوران انقلاب گذشته و می گذرد، افزود: صحنه هایی که در هفته های گذشته اتفاق افتاد، دل ما و البته همراه با آن، حضور حماسی مردم در 22 اسفندماه، حضور حماسی مردم را در صحنه های مختلف انقلاب که همیشه وارد می شود چندین برابر کرد. میدانی با بصیرت

وی افزود: دهه 80 و 90 آغاز انقلاب بود و دشمنان نظام اسلامی در محاسبات خود چیزی ندیدند که امروز به این شکل به صحنه آمده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن اشتباه کرد و به تاریخ این انقلاب توجهی نکرد و هنوز ملت ایران را با بصیرت نشناخت، گفت: دشمنان به تاریخ انقلاب اسلامی توجهی نکردند. ندیده و دشمن امروز باور نمی کند که بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی همین نسل دانشجوست.

وی با اشاره به اینکه دشمن وفاداری دانشجویان و جوانان به انقلاب اسلامی را درک نکرده و قصد راهپیمایی 13 آبان ماه را ندیده است، اما اعتراض چند نفر را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد:

سردار مثنوی گفت: حتی روزی که قبل از پیروزی انقلاب به امام تظاهرات کردند، امام به آنها قول دادند که گهواره هستند.

جانشین فرمانده سپاه فتح در ادامه با تاکید بر اینکه روزی که صدام نادان این نسل را نادیده گرفت و جنگ را شروع کرد، محاسبه نکرد که صحنه جنگ را دانش آموزان اداره کنند و اظهار داشت: دشمن محاسبه اشتباهی کرده و معتقد است. که چند آگهی بازرگانی می تواند بین انقلاب و نسل جوان و دانش آموزان فاصله ایجاد کند.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه دشمن امروز از دهه 80 و 90 می خواهد که عاشق شهادت و انقلاب نباشد، اما اشتباه می کنند، گفت: برخی از آنها به عنوان دشمنی که ذاتش دشمن است در خیابان به سراغ نیروی انتظامی و امنیتی ما می آیند. به ما حمله می کنند، اینها چگونه می خواهند جواب شهدا را بدهند؟

وی با تاکید بر اینکه برخی از این افراد قربانی هنجارهای اجتماعی و برخی دیگر فرزند طلاق هستند، افزود: وجود مقدس شهدا باعث می شود نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنیم چرا که دشمن تمام توان خود را بسیج کرده تا اصل اسلام انقلابی را رقم بزند. سیستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید