آخرین اخبار از جزئیات اجرای طرح اعطای هوشمند نان

آخرین اخبار از جزئیات اجرای طرح اعطای هوشمند نان

روز جدید : آخرین اخبار از آغاز طرح بهبود یارانه نان در مشهد نشان می دهد که زمان اجرای آن هنوز مشخص نیست و برای اما و اگر به تعویق می افتد.

جهاد کشاورزی مدیرعامل مشهد روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: زمان اجرای طرح پاکسازی یارانه نان هنوز مشخص نیست و سامانه بانک سپه باید آماده باشد.

محمد میری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی دور تا دور ستاد خبری تحصن کرده بود به تفصیل از مداخله اراضی ملی و مستثنیات خبر داد و از عملکرد سازمان در این زمینه خبر داد و گفت: مشهد 1310 شماره ثبت در بحث دارد. موضوع اراضی 550 شماره ثبتی این شهرستان متاسفانه با اراضی ملی و استثنائات مغایرت دارد.

وی در خصوص اجرای طرح بهبود یارانه نان در مشهد گفت: هنوز زمان بندی مشخص نیست زیرا بحث انفورماتیک مطرح است و باید سیستم بانکی عامل آماده شود. در این سامانه نان به صورت آفلاین فروخته می شود و نیازی به اینترنت ندارد. باید منتظر تصمیم کارگروه آرد و نان استان خراسان باشیم.
علی اکبر نصری رئیس واحد نظارت و بازرسی کشاورزی جهاد کشاورزی مشهد در گفت و گو با خبرنگاری که در پاسخ به این سوال که چرا اخیراً پس از حدود دو سال انباشت در یکی از کارخانه ها این رخنه شناسایی شده است، گفت: کارخانه روغن کشی که شما اعلام کردید، زیرا قبلا نظارت بود. مسئولیت نظارت بر عهده سازمان صنعت و معدن است. قبل از اردیبهشت ماه سال جاری 1125 گالن 16 تا 20 کیلوگرمی از همان روغنی که شما نام بردید در بلوار پیامبر اعظم پیدا شد که اکنون به دستور منشی دادگاه برای بازگشت به شرکت و بسته بندی آن در اختیار اداره هدایا قرار می گیرد. در بسته های کوچک رایگان .توزیع بین خانوارها توسط خیریه ها.

دیدگاهتان را بنویسید