نظارت بر خط و کاهش مصرف آرد با اجرای طرح هوشمند فروش نان در مشهد


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881564

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی اعلام کرد:

فریدونی گفت: پس از اجرای طرح هوشمند فروش نان در مشهد، پیش بینی می شود علاوه بر امکان نظارت اینترنتی، مصرف آرد در خراسان رضوی کاهش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; وحیدرضا فریدونی، مدیر کل غلات و خدمات بازرگانی خراسان رضوی صبح امروز در نشست خبری نصب دستگاه های هوشمند در نانوایی های شهر مشهد در استان مشهد، گفت: ارتقای یارانه ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و امسال قیمت خرید گندم از کشاورز ۱۱۵۰۰ تومان بود.

وی افزود: برای تامین نان مردم کشور باید گندم از 665 تا 900 تومان در اختیار کارخانه ها قرار گیرد و با قیمت یارانه ای در اختیار نانوایی ها قرار گیرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح تغییری در قیمت نان برای مردم ایجاد نمی شود، تصریح کرد: یارانه باید به صورت هدفمند و یکی از آثار آن به دست مصرف کننده برسد. از اجرای این طرح این بود که قابلیت نظارت به صورت آنلاین ایجاد شد و خدمات بهتر، گسترده تر و موثرتر در جامعه هدف شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح هیچ محدودیتی برای مردم وجود ندارد، تصریح کرد: آماده سازی و ساماندهی ملی پوشان به خوبی پیش می رود و این موضوع در زمان مقرر قابل حل است، بنابراین نگرانی برای خرید نان در محل وجود ندارد. سطح کاربر

فریدونی با اشاره به لزوم رعایت قانون در تمامی ابعاد ارائه خدمات، تصریح کرد: آرد به عنوان محصول یارانه ای باید با شناسنامه تجاری و پروانه کسب در اختیار واحد قرار گیرد.

وی افزود: بخش زیادی از واحدهای دارای مشکل مربوط به شناسنامه های صنفی است که بر اساس قانون نظام صنفی زمان محدودی برای اخذ مجوز معتبر دارند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: امروز 2300 نانوایی در مشهد وجود دارد و حدود 90 درصد واحدهای مشهد مشکل خاصی ندارند و در این راستا در 85 درصد نانوایی ها دستگاه کارتخوان هوشمند نصب شده و آماده ارائه هستند. خدمات .

وی افزود: با اجرای طرح هوشمند فروش نان در مشهد و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی، انتظار می رود شاهد تغییرات چشمگیری در مصرف آرد باشیم و مصرف کلی آرد کاهش یابد.

فریدونی با اشاره به عرضه خارج از شبکه در مقاطعی خاطرنشان کرد: این طرح نظارت جدی بر تمامی ارکان شبکه نانوایی ها را در پی خواهد داشت و با اجرای کامل این طرح، انتقال به نوع عملیات کنترل شده انجام می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید