آخرین خبر همسان سازی مستمری 1401

آخرین خبر همسان سازی مستمری 1401

روز جدید : نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از دو سال گذشته وام های قرض الحسنه برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته و در مجموع برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش می کنیم.

حسین حق وردی در خصوص عملکرد دو سال اخیر مجلس یازدهم گفت: مقام معظم رهبری مدال انقلابی گری را به نمایندگان این مجلس اهدا کردند که برای ما بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: مجلس یازدهم نشان داد که عدالت خواه است و تاکنون در تمامی مصوبات خود به فکر بهبود وضعیت اقشار متوسط ​​و پایین جامعه بوده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از اولین طرح هایی که به مجلس یازدهم ارائه شد تامین معیشت خانواده های مستضعف جامعه بود و این نشان می دهد که به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم.

حق وردی ادامه داد: مجلس یازدهم لایحه رتبه بندی معلمان را تصویب کرد. سال گذشته این مجلس 89 هزار میلیارد تن برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص داد و امسال نزدیک به 100 هزار میلیارد تن برای این موضوع اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه عدالت خواهی یکی از شاخص های مهم مجلس یازدهم است، گفت: مجلس طی دو سال آینده باید به فکر رفع مشکلاتی باشد که کشور را با چالش مواجه کند. به عنوان مثال مسائل زیست محیطی، ریزگردها و مسائل مربوط به آب شرب و کشاورزی بسیار مهم است و مجلس باید راهکارهایی برای این مشکل بیندیشد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید بر رسیدگی به مسائل زیست محیطی و آب تمرکز کند و اقدامات لازم را هم در حوزه قانون گذاری و هم نظارتی برای رسیدگی به مسائل مربوط به بحران آب و محیط زیست انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید