آزادی مطلق برخی از اصولگرایان در خشم چرا تندروها اینقدر به «مسائل جنسی» علاقه دارند؟

آزادی مطلق برخی از اصولگرایان در خشم چرا تندروها اینقدر به «مسائل جنسی» علاقه دارند؟

روز جدید حمید رسایی با چنین اظهاراتی خود و یارانش را متهم کرد! احتمالاً خواهد گفت که اینها نتیجه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی او و همفکرانش نیست، بلکه حاصل فعالیت دشمنان است. این بیان چیزی جز اعتراف به عجز و ناتوانی و ناکارآمدی نیست. زیرا اگر تمام جهات حرکتی این جامعه در دست دشمنان باشد، چه نقشی جز هدر دادن منابع خواهند داشت؟ ظاهراً فحاشی ها و فرافکنی ها در کشور ما حد و مرز خود را از دست داده است!

استفاده از ادبیات رکیک و رکیک در میان برخی از چهره های جریان اصولگرا برای حمله به جریان رقیب خود امری عادی است، اما آنچه عجیب است رویکرد دوسوگرایانه مقامات قضایی به چنین رویه ای است. اگر چنین ادبیاتی در رسانه ها و جریانی غیر از اصولگرایان مطرح شود، بی شک با واکنش سریع و تند مسئولان مواجه خواهد شد.

بسیاری از فعالان و کارشناسان سیاسی رادیکال جریان اصولگرا در تفسیر اعتراضات پس از مرگ تلخ مهسا امینی از ادبیات بسیار مبتذل و جنسی استفاده می کنند. به گفته آنها آزادی در “مسائل جنسی” خلاصه می شود و هرکس شعار “آزادی” می دهد به دنبال آزادی جنسی است. این جنبش چنان تعابیری عجیب و جنسی از خواسته های معترضان ارائه می دهد که گویی جز مسائل جنسی چیزی در ذهن و مغز آنها نیست!

به عنوان مثال، حمید رسایی، نماینده سابق اصولگرایان مجلس، در واکنش به اعتراضات اخیر در کشور نوشت: به نظر شما گروه های اقلیت که در برخی خیابان ها روسری به سر می کنند به دنبال چه هستند؟ بسیاری از آنها حتی نمی دانند اما در آن سوی آب در یکی از تجمعات واقعیت این جریان خود را نشان داد. یکی برهنه است و سخنرانی می کند. همه چیز این است که چرا نمی گذارند ما برهنه در ایران قدم بزنیم. تنها چیزی که از آزادی می خواهند این است که هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوانات بچرخند… فقیرتر از این گروه کسانی هستند که مانند سربازان بی جیره و وظیفه در فضای مجازی استوری و لایک می گذارند و به آن آینده سیاه ضریب می دهند. ، در حالی که ممکن است به آن آینده اعتقاد نداشته باشند.

صداوسیما که با انتشار تصاویری از یک زن برهنه سعی در تخریب بخشی از مطالبات معترضان در تجمعات اخیر داشت، با دعوت از برخی کارشناسان تندرو به طور یک جانبه به بررسی اعتراضات اخیر ادامه می دهد، غافل از اینکه اگر چنین رویکردی برخلاف خواسته های مردم بوده است. معترضان شایسته است، ما نباید شاهد چنین تجمعات اعتراضی گسترده ای در کشور باشیم.

حسن کچوپان استاد دانشگاه در برنامه جهان آرا گفت: می خواهند جامعه ایران را نابود کنند. غرب ویران شده نیز جهنم است. شعارها فاشیستی است. زن می خواهند، فحشا، فحشا و مرد، بی ناموسی، شهوت. رهبران آنها یک مشت لوبیای مغزی بیمار و بدبخت هستند.

تعداد بازدید: 0

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: شیخ حمید رسایی در مورد انگیزه اعتراضات اخیر در کشور نظری را بیان کرد که به دلیل اینکه از ذکر آن در اینجا خودداری می کنم. به ماهیت پورنوگرافی آن جنبه. اگر وضعیت همان است که حمید رسایی توصیف می کند، عمامه اش را بالاتر بگذارد! او و یارانش با ادعای تربیت نسلی بر اساس ارزش‌های دینی، ارکان قدرت را تصاحب کردند، بودجه‌های خالی و بدنه‌های فرهنگی را جذب کردند، رسانه‌ها و فضای تبلیغات رسمی را در انحصار خود درآوردند، از همه تریبون‌های عمومی، روشنفکران استفاده کردند و یا فرهنگ انتقادی را بستند یا مجبور کردند. در سکوت و انزوا، نظام آموزشی کشور را از مهدکودک گرفته تا دانشگاه را زیر سیطره خود قرار دهند، آن وقت نتیجه کارشان برای تربیت نسل باید همان باشد که ادعا می کنند؟

در واقع حمید رسایی با چنین اظهاراتی خود و یارانش را متهم کرده است! احتمالاً خواهد گفت که اینها نتیجه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی او و همفکرانش نیست، بلکه حاصل فعالیت دشمنان است. این بیان چیزی جز اعتراف به عجز و ناتوانی و ناکارآمدی نیست. زیرا اگر تمام جهات حرکتی این جامعه در دست دشمنان باشد، چه نقشی جز هدر دادن منابع خواهند داشت؟ ظاهراً فحاشی ها و فرافکنی ها در کشور ما حد و مرز خود را از دست داده است!

دیدگاهتان را بنویسید