آزادی مطلق به قیمت تمام شد جهان غرب/ 5 نقش فردی و اجتماعی زنان در انقلاب اسلامی


ساعت: 17:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890687

مراسم تشکل دختران شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدارس صدرا در مجتمع شهدای رجایی فریدونکار آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مراسم تشکیلاتی دختران شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز به همت سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدارس صدرا در مجتمع شهدای رجایی فریدونکنار آغاز شد.


حجت سلام محمد مهدی شریف مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت: انسانی که وارد دنیا می شود باید به فکر خوشبختی خود باشد و نگاهی اجمالی به زندگی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد چنین رویدادهایی می تواند موجب تعالی و همفکری در فعالیت های فرهنگی شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: متأسفانه امروز اعتماد به نفس ما کاهش یافته و در دفاع از اعتقادات خود دچار لکنت زبان می شویم که باعث هجمه به اعتقادات ما می شود.

شریف تبار با اشاره به اینکه مشکل بشریت این است که معنای زندگی و لذت را نفهمیده است، یادآور شد: اما دنیا به خوبی فهمیده است که آزادی های مطلق به ضرر آنها تمام شده است و باید انقلابی در غرب رخ دهد تا شما به خود بازگردید. هستند

وی خودشناسی و خودباوری را شعار اصلی دختران حاج قاسم عنوان کرد و تاکید کرد: ما در مکتب امام عصر(عج) هستیم و می خواهیم در این مسیر موفق باشیم، از این رو به فرموده مقام معظم رهبری. ، باید پایگاه فکری محکمی داشته باشیم و روحیه عملیاتی داشته باشیم.

زهرا نعمتی معاون مدارس صدرا استان مازندران نیز اظهار داشت: این رویداد به دنبال تربیت فرماندهان مخلص و عملی در عرصه فعالیت های فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام برای زن پنج نقش به عنوان دختر، خواهر، همسر، مادر و اجتماعی تعریف کرده است و بر همه این نقش ها به ویژه نقش اجتماعی تاکید دارد.

معاون پرورشی مدارس صدرا مازندران تصریح کرد: زنان با توجه به اینکه نیمی از افراد جامعه را تشکیل می دهند، به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه تربیت نیمی دیگر از جامعه را بر عهده دارند و نقش مهمی در جامعه دارند.

نعمتی با اشاره به اینکه دختران نوجوان و دختر جوان آینده سازان کشور هستند، گفت: فعالیت فرهنگی موثر دارای چهار شاخص مخاطب شناسی، طراحی، کار و ارائه است.

به گزارش بلاغ ، این مراسم با حضور دختران نخبه از سراسر استان مازندران در مجتمع شهید رجایی فریدکنار به مدت دو روز ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید