آزادی ۲۵ زندانی استان مرکزی با کمک خیرین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در این خصوص اظهار داشت: با کمک 830 میلیون تومانی خیرین ستاد دیه کیشور 25 زندانی جرائم غیرعمد در 5 ماهه نخست امسال از زندان های استان مرکزی آزاد شده اند. ساکنان تهران

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده توسط کارشناسان ستاد مرکزی استان دیه و همکاری خیرین این تعداد بیمار از زندان های استان آزاد شدند.

رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان مرکزی در ادامه افزود: تعداد زندانیان آزاد شده در مدت مشابه سال گذشته 5 نفر بود و امسال نیز به لطف خداوند و اقدامات خوبی که برای جذب انجام شده است افزایش داشته است. حداکثر میزان کمک های خیرین و نیکوکاران ما 5 برابر آزادی ها بودیم.

وی در ادامه افزود: الحمدلله با جلسات و مذاکره با خیرین ارزشمند نسبت به مدت مشابه سال گذشته مبلغ دریافتی از خیرین را 10 برابر کرده ایم که از همه خیرین عزیز کمال تشکر را دارم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: انسان های نجیب و مهربان با احترام به معارف و مفاهیم والای کربلا و زندگانی معصومین علیهم السلام به نیازمندان، دربندان، با عشق به آنان کمک می کنند. اباعبدالله الحسین (ع). پس لطف خدا شامل حال ما می شود. ما هم افراد خیرخواه و دلسوز داریم که در این امور به ما کمک می کنند. افراد نیکوکار و نیکوکار می توانند کمک های نقدی خود را جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی به شماره کارت 6037-9918-9918-8207 بانک ملی ایران به شماره حساب 0216268687001 واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید