آسفالت کشاورزان حاجی آبادی زیر چتر حمایت های دولتی / مشکلات راه های روستایی شهرستان

ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800314

واحدی با بیان اینکه تصمیماتی برای تاخیر در وام کشاورزی اتخاذ شده است، گفت: مشکل راه های مواصلاتی روستایی شهرستان حاجی آباد برطرف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; احمد واحدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز توفیقی بود که در جمع مردم حاجی آباد باشیم و مطالبات آنها را از زبان خودش بشنویم، گفت: برخی از مطالبات مردم مطرح شده است که تامین اعتبار مشاغل خانگی پیگیری می شود.

واحدی افزود: برای تحقق این امر شرایطی را فراهم می کنیم تا بانک ها با ضمانت های زنجیره ای از نظر وثیقه های لازم به متقاضیان کمک کنند.

وی از توزیع آب خط انتقال خلیج به ساکنان شهر حاجی آباد خبر داد و گفت: این کار در راستای حمایت از مردم در این شهرستان انجام می شود.

وزیر کشور در خصوص وضعیت وام های کشاورزی در این شهرستان گفت: با اجرای تعویق سه ساله وام مزارع، جریمه و سود زیان دیدگان بخشیده می شود.

واحدی بر فرآوری خرما و سایر محصولات کشاورزی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: این پرونده باید توسط بنیاد مستضعفان رصد و در صورت امکان فعال شود.

وی همچنین از پیگیری و رفع مشکل ترانشه حاجی آباد خبر داد و اذعان داشت: با معاون وزیر راه صحبت کردیم و امیدواریم با تامین منابع اعتباری مشکل ترانشه حاجی آباد که مدت هاست معطل مانده است به سرعت حل شود. “.

کارمند ارشد وزارت کشور در خصوص احداث راه های روستایی به ویژه در برخی نقاط و گازرسانی به روستاهای شهرستان از طریق وزرای ردیف قول نظارت را داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید