چهار زوج جوان حاجی آبادی از هم جدا شدند

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1780949

حجت الاسلام براهنگ گفت: برای رفع مشکلات مردم با مشاوره و همکاری شورای حل اختلاف و پایگاه بسیج مسجد و ارائه راهکار برای جلوگیری از آسیب به نهاد خانواده؛ 4 زوج جوان طلاق گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالوهاب براهنگ امام جماعت روستای تشکویه در گفت و گو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه آسیب های طلاق با افزایش آمار طلاق در جوامع امروزی به معضلی تبدیل شده است، اظهار داشت: در حال حاضر با افزایش آمار طلاق در جوامع امروزی شاهد مشکلاتی هستیم.

وی در ادامه به عوامل طلاق اشاره کرد و افزود: جدایی زوجین می تواند به دلایل مختلفی از جمله افزایش استرس، مشکلات مالی، عدم آگاهی، تفاوت های فرهنگی و مذهبی و … اتفاق بیفتد.

امام جماعت روستای تشکویه با بیان اینکه طلاق آسیب ها و عوارض زیادی را برای مردان، زنان و خانواده ها به همراه دارد، گفت: تا جایی که عواقب آن گاهی تا سال ها ادامه دارد. این امر نیاز به دانش قبل از ازدواج و مهارت های حل مسئله را در طول زندگی افزایش می دهد.

براهنگ ادامه داد: متاسفانه پدیده طلاق هر روز در جامعه به ویژه در بین زوج های جوان در حال افزایش است و روحانیت باید برای پیشگیری از این معضل اجتماعی و ایجاد آرامش و آشتی بین خانواده ها تلاش مضاعف کنند.

امام جماعت روستای تشکویه با اشاره به اینکه روحانیون سرپناه و افراد قابل اعتمادی هستند و مردم برای رفع مشکلات به آنها مراجعه می کنند، تصریح کرد: مبلغان می توانند با توسعه روحیه دینداری و دین داری در جامعه نقش اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند. . از جمله طلاق و تضعیف روابط عاطفی در خانواده ها.

براهنگ افزود: در راستای رفع مشکلات مردم با رایزنی و همکاری شورای حل اختلاف و پایگاه بسیج مسجد و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از آسیب به نهاد خانواده; 4 زوج جوان طلاق گرفته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید