آسیا قطعی می شود. هیچ مانعی برای پرسپولیس وجود ندارد!

در حالی که تنها سه روز تا پایان مهلت ارسال مدارک تیم‌های آسیایی در سامانه مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا باقی مانده است، وزارت ورزش در ساعات پایانی دوشنبه شب از حل مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال خبر داد.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اعلام کرد:

پس از پایان جلسه عصر امروز هیات واگذاری شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی، موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نحوی حل شد تا اینکه جلسه مزایده برگزار شد. واگذاری سهام مدیریت

معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال می توانند مدارک جدید خود را بارگذاری کنند.

در همین راستا این دو باشگاه می توانند مدارک مثبته خود را به سامانه صدور مجوز حرفه ای بارگذاری و ارسال کنند.

این در حالی است که جزئیات بیشتری از این موضوع اعلام نشده و مشخص نیست که هیئت نقل و انتقالات چگونه این موضوع را حل کرده است، اما به نظر می رسد واگذاری وزارت ورزش و جوانان انجام شده است. باید دید واکنش دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این موضوع چه خواهد بود و چه جزییات بیشتری از نحوه حل این موضوع منتشر خواهد شد. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی این مدارک به زودی تصمیم نهایی خود را برای اعطای مجوز حرفه ای به این دو باشگاه اعلام خواهد کرد. البته با توجه به اینکه استقلال بدهی ثابتی دارد و تا 25 فروردین نمی تواند این مشکل را حل کند، شاید مشکل مالکیت برای این باشگاه مشکل جزئی باشد، اما برای پرسپولیس که اخیرا قسط دوم بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کرده است، مشکل مالکیت به وجود آمده است. واجد اهمیت زیاد. با فرض حل شدن این موضوع، باشگاه پرسپولیس باید امیدوار باشد که مشکلات پیرامون ورزشگاه آزادی تا 10 فروردین برطرف شود تا بتوانند به دریافت مجوز امیدوار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید