آشوبگران نه با کشور و نه با این مردم همدردی ندارند


ساعت: 20:55
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900602

رئیس هیأت دو و میدانی استان قم ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: کسانی که جرات چنین جسارتی را دارند قطعاً از آن مردم نیستند و دلسوز مردم نخواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل خیاطکاری رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: بی شک بی احترامی به کلام خداوند متعال و آتش زدن اماکن مقدسه و تخریب مالکیت عمومی و خصوصی و دست یابی به دخیل در این امر است. با حافظان امنیت عمومی نشأت گرفته از افراد انقلابی و افرادی که خود را خادم اهل بیت علیهم السلام می دانند نیست.
و ادامه داد: مردی که جرأت چنین جسارتی را دارد قطعاً از آن افراد نیست و برای مردم دوست داشتنی نیست.
رئیس هیئت دوومیدانی استان قم با اشاره به درگذشت خانم مهسا امینی گفت: این افراد کوچکترین همدردی با خانواده امینی نداشتند و درگذشت خانم امینی را بهانه ای برای اقدامات خود قرار دادند. آنها در حالی که حرفی نزدند نشان دادند که چه بر سر دختران کشور همسایه افغانستان آمده است.
وی با اشاره به مسئله حجاب که یکی از احکام مهم دین مبین اسلام است، گفت: از سوی دیگر مسئله حجاب یکی از احکام مهم دین مبین اسلام است که زنان جامعه ما به آن اهمیت می دهند و بحث حجاب بحثی است که در هر کشوری تابع قانون خودش است.هیچ کشوری در مورد پوشش و پوشش قانون نداشته باشد و زنان در کشور ما تابع قوانین اسلامی هستند و هیچکس حق ندارد در کشور ما زنان را سنگسار کند و بسازد. تصمیم گیری برای آنها از آن سوی دنیا که برای همسرانشان ارزشی قائل نیستند.
بنده با محکومیت اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از خود و جامعه ورزش انزجار خود را از این افراد اعلام می کنم و تا آخر عمر و تا آخرین قطره خون از اسلام و قرآن و انقلاب حمایت خواهیم کرد. و انشالله راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید