آغاز اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها برای کلیه مشترکین مسکونی، تجاری و اداری

رییس بهینه سازی مصرف شرکت گاز استان قزوین خبر داد :

اولین جلسه اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها برای کلیه مشترکین با تعرفه مسکونی، تجاری و اداری با حضور اعضای کمیته بهینه سازی و هوشمند سازی شرکت گاز استان قزوین در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در حاشیه این جلسه رمضانعلی آشوری رییس بهینه سازی مصرف این شرکت با اشاره به دستورالعمل ابلاغی شرکت ملی گاز در خصوص بهینه سازی موتورخانه گفت : بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغی که بر مبنای مصوبه شواری اقتصاد که در اسفند ماه سال 1401 اعلام شده است، سرویس کامل موتورخانه ائم از مشعل، عایق کاری، رسوب زدایی، تعمیرات برقی، تعمیرات شیرو لوله کشی و … برای کلیه مشترکین دارای موتورخانه مرکزی با تعرفه های مسکونی، تجاری و اداری از ابتدای مهر ماه سال جاری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال از بودجه داخلی شرکت ملی گاز ایران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت :کلیه مشترکین مشمول طرح می تواند با مراجعه به سایت https://goc.nigc.ir  نسبت به ثبت نام و انتخاب مجری اقدام نمایند.

شایان ذکر است در سال گذشته طرح بهینه سازی موتورخانه برای 165 مشترک در سطح استان قزوین با هزینه ای بالغ بر 64 میلیارد ریال اجرا شده است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید