10 تیم میدانی 3 نفره برای اجرای طرح کاهش بار اداری / کلیه دستگاه ها قطعی برق دریافت کردند


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877550

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان؛

محمدعلی امیری گفت: هر تیم بازرسی و نظارت شامل 3 نیروی بسیجی از شرکت توزیع و 10 گروه در استان کرمان هستند که مسئولیت رسیدگی به ارکان تفاهم نامه که کاهش 30 درصدی مصرف برق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی امیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص نظارت بر برق بسیجیان بر این واحد توزیع گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خاص پیش روی کشور و استان و متأسفانه با کمبود برق مواجه هستیم. بسیج ادارات استان برای عبور از این چالش و بحران بر این اساس مقاومت، تفاهم نامه هایی با اکثر ادارات و سازمان های دولتی برای رفع چالش های برق امضا کردند.

وی ادامه داد: تفاهم نامه هایی در خصوص سرقت سیم های برق، مدیریت و نظارت بر مصرف برق منعقد شده است. هر روز پس از انعقاد قرارداد 10 گروه از اعضای بسیج شرکت توزیع برق به دفاتر اعزام می شوند و برق را ارزیابی و نظارت می کنند.

امیری ادامه داد: تاکنون اکثر ادارات پرمصرف بازرسی شده و همه قطعی برق داشته اند و اسامی دفاتری که قطعی برق دارند به زودی اعلام می شود و برق آنها قطع می شود، بنابراین موضوع این است که جدی.» به همه ثابت کن.

وی تاکید کرد: هر تیم بازرسی و نظارت شامل سه متخصص بسیجی از شرکت توزیع و 10 گروه 3 نفره در شهر کرمان به نکات تفاهم نامه رسیدگی می کنند.

امیر تاکید کرد: دفاتری هستند که مصرف بسیار بالایی دارند در حالی که برق تعمیر و نگهداری خاص خود را دارند مانند موتورهای دیزلی و ژنراتورهای اضطراری در سطح اداری اما برق وارد شبکه بار می کنند که یکی از مصوبات ما است این دفاتر در اوج هستند. مصرف برق برای استفاده از موتورهای الکتریکی خود برای کاهش مصرف برق.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق شمال استان افزود: اگر در کشور دچار بحران هستیم باید با تمام ظرفیت و امکانات کشور را برای عبور از چالش حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: ادارات باید در پیک بار مصرف برق را تا 30 درصد کاهش دهند، این مصوبه به تصویب هیات وزیران رسید و ادارات صمت به عنوان روسای واحدهای تولیدی با کاهش 40 درصدی حجم کار تعیین شدند.

امیری افزود: در بخشنامه مورد بررسی، قطعی برق در صورت عدم کاهش بار توسط دفتر و قطعی شرکت توزیع برق رفع نمی شود تا تعهد کتبی مدیران این مجموعه ثبت نشود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق شمال استان اذعان داشت: طرح بازرسی و نظارت از 15 خرداد لغایت 15 شهریور ادامه خواهد داشت و امیدواریم دستگاه های اجرایی استان نسبت به کاهش 30 درصدی مصرف توجه ویژه داشته باشند. ٪.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید