آغاز به کار ستاد اسکان در نوروز با ۲۲۵ مدرسه در کرمان


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814856

معاون پژوهشی آموزشی استانداری کرمان اعلام کرد؛

غلامرضا نخعی پور از آغاز به کار اسکان نوروزی از 25 اسفند 1392 لغایت 30 فروردین 1401 و آمادگی 255 مدرسه در استان کرمان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، گلمرضا نخعی پور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی استان کرمان. در آستانه سال 1401 فعال شد.

وی افزود: در نوروز 1401 255 مدرسه شامل 2282 کلاس درس در استان پذیرایی از میهمانان نوروزی را بر عهده دارند که از این تعداد 57 کلاس از نظر تجهیزات و امکانات ویژه، 926 کلاس در گروه الف و 1280 کلاس در گروه ب قرار دارند. باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزشی استان کرمان گفت: تعدادی از مدارس مجهز برای پذیرایی از شهدای شهید سلیمانی و زائران مدرسه ای وی به سپاه ثارالله استان کرمان اهدا می شود. همچنین با تعرفه فرهنگی برای زائران محاسبه می شود و زائران می توانند 24 ساعت شبانه روز اقامت داشته باشند.

نهای پور گفت: تمامی میهمانان و نمازگزاران باید کارت بانکی الکترونیکی به همراه داشته باشند و تمامی مدارس باید مجهز به دستگاه کارتخوان باشند زیرا دریافت وجه نقد در مرکز اسکان مجاز نیست.

وی گفت: تجهیز و به روز رسانی مدارس، مراکز اجتماعی و خانه معلمان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته ای از میهمانان نوروزی و نمازگزاران شهید سلیمانی پذیرایی کنیم.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه ستاد اسکان نوروزی استان کرمان روز پنجشنبه 26 اسفندماه 93 در هنرستان مدرس شهرستان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید