آغاز ثبت استانداردهای مهارتی در فرهنگ و هنر در سیستان و بلوچستان


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914218

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ثبت نام سی و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی گروه فرهنگ و هنر از 18 آذرماه همزمان در سراسر کشور، دارستان و بلوچستان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان بالای 17 سال که پایه نهم متوسطه را گذرانده اند می توانند در آزمون ادواری استانداردهای مهارتی اداره فرهنگ و هنر ثبت نام کنند. و پس از کسب نتیجه مثبت از 2 قسمت تئوری و عملی گواهینامه معتبر دریافت نمایید.

وی با بیان اینکه این آزمون ها شامل استانداردهای تایید شده مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر بود، افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش، آزمون استانداردهای مهارتی در فرهنگ و هنر در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ اسلامی سیستان و بلوچستان و ورشاد از علاقه مندان درخواست کرد تا لیست تمامی استانداردهای تایید شده در دفترچه آزمون بارگذاری شده در سامانه راهنمای کامل را دریافت کنند.

سرگزی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از نهم لغایت 28 آزما از طریق سامانه honarazmoon.ir اقدام کنند.

وی گفت: تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه آزمون 20 آذرماه، زمان آزمون عملی از 21 آذر لغایت 31 آذر و آزمون تئوری از 28 آذر تا 30 آذرماه اعلام می شود. حداقل 14 در آزمون عملی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید