آغاز ثبت نام سبد خرید کتاب از نمایشگاه مجازی 1400

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799910

برای دریافت اعتبار خرید کتاب معلمان، دانش آموزان و دانش آموزان سراسر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران امروز چهارشنبه (31 آذر 1400) ثبت نام کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام به توزیع اعتبار می کند. کوپن برای معلمان، دانش آموزان. کشور این کار را انجام می دهد.

لذا معلمان، طلاب و دانش آموزان سراسر کشور می توانند از امروز چهارشنبه (31 دی ماه 1400) برای دریافت بن خرید کتاب به نشانی خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و ثبت نام کنند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان 250 هزار جلد است که 60 درصد آن معادل 150 هزار جلد برای مشارکت دانشجویی و 40 درصد معادل 100 هزار جلد برای معاونت فرهنگی وزارت ارشاد است. رهبری اسلامی با بانک صادرات اینجا ایران است.

همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب معلمان 500 هزار جلد است که 50 درصد معادل 250 هزار جلد، سهم معلمان و 50 درصد معادل 250 هزار جلد به عهده معاونت فرهنگی خواهد بود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

یارانه خرید کتاب (سبد کتاب) در قالب «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان تعلق می گیرد. بنابراین نیازی به سپرده ثبت نامی نیست و سهم خریدار از یارانه وام خرید کتاب محاسبه و در هنگام خرید کتاب کسر می شود.

با توجه به بودجه تخصیصی و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان امکان ثبت نام داوطلبان جدید وجود نخواهد داشت.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده است که تا دریافت این پیامک «یارانه خرید کتاب به کد ملی شما واریز می شود» مراحل ثبت نام را ادامه می دهد تا ثبت نام و معاملات خرید نهایی و ثبت شود. هر کد ملی فقط یکبار مجاز به دریافت یارانه برای خرید کتاب (بن کتاب) است. هنگام ثبت نام، شماره همراه باید فعال، در دسترس و در دسترس ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سومین باخمن آغاز و تا دهمین باخمن هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید