آغاز رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904721

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز رزمایش نظامی در مناطق شمالی اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از آغاز رزمایش نظامی یک هفته ای در نزدیکی مرزهای لبنان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که این رزمایش روز پنجشنبه هفته آینده به پایان می رسد و ساکنان نباید از صدای انفجار در این منطقه نگران شوند.

ارتش اسرائیل نیز مدعی است که این رزمایش از قبل برنامه ریزی شده بوده و تصمیم جدیدی نیست.

این مانور نظامی در حالی صورت می گیرد که صهیونیست ها از روز سه شنبه مانور مشابهی را در جنوب اراضی اشغالی در صحرای نقب و منطقه وادی عربه و حومه شهر ایلات آغاز کردند که امروز به پایان رسید.

رزمایش امروز در مرزهای لبنان در شرایطی برگزار می شود که محافل اپوزیسیون کابینه یایر لاپید از اینکه وی در مقابل تهدیدات حزب الله لبنان مجبور به موافقت با توافق ترسیم مرزهای آبی با لبنان شد و این رزمایش به شدت خشمگین هستند. به نظر می رسد با انتقاد از کابینه تل آویو همسو باشد.

در عین حال، وضعیت امنیتی کرانه باختری نیز برای صهیونیست ها بحرانی است و در همین راستا شب گذشته (عصر چهارشنبه) نظامیان صهیونیست پس از نزدیک به ده روز تعقیب و گریز عاملان عملیات شوفت، به نتیجه رسید. در کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک سرباز دیگر، به رهبری، اعلام کردند که وی را در عملیاتی جدید به شهادت رسانده اند.

دیدگاهتان را بنویسید