رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان انجام شد


ساعت: 14:22
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894997

ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی اعلام نشده در مرزهای لبنان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش های نظامی اعلام نشده در مرزهای لبنان خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: این رزمایش از روز یکشنبه آغاز شده و تا روز سه شنبه ادامه دارد. این رزمایش شامل حرکت فعال نیروهای ارتش است که در طول آن صدای انفجار در مرزها به گوش می رسد. وی مدعی شد که این رزمایش بخشی از برنامه آموزش نظامی سالانه 2022 است.

در خبری دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: چند فروند جنگنده بی-۵۲ آمریکا در مسیر حرکت به سمت خلیج فارس از حریم هوایی اسرائیل عبور کرده اند.

این رسانه ها همچنین گزارش دادند: یک هیئت امنیتی اسرائیلی متشکل از افسران ارتش به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها با مصر به قاهره پایتخت مصر سفر کردند.

این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که صبح امروز یکشنبه ده‌ها لنج و کشتی‌های دریایی از بندر طرابلس لبنان به منطقه الناکوره در مرز دریایی این کشور با فلسطین اشغالی اعزام شدند تا ضرورت استفاده لبنانی‌ها از این فرصت را برجسته کنند. ثروت دریایی . لبنانی ها این عملیات دریایی را در حمایت از ثروت نفت و گاز کشورشان در دریای مدیترانه علیه زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید