آغاز سناریوی خودتحقیر اصلاح طلبان/ چرا اصلاحات ناگهان نگران معیشت مردم شد؟!

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781923

اصلاح طلبان پس از مدت ها سکوت در مورد مشکلات معیشتی مردم در زمانی به فکر معیشت مردم افتادند که احساس کردند نیروهای مسلح در مذاکرات برگ برنده جدیدی برای نظام ایجاد کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در روزهای اخیر با انتشار عملیات مقتدرانه قهرمانان سپاه در مقابله با ناوگان تروریستی آمریکا و جلوگیری و توقیف نفتکش سرقت کننده نفت ایران، واکنش های مختلفی به این عملیات در فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از قابل تامل ترین واکنش ها اصلاح طلبان بود. تعدادی از چهره های اصلاح طلب در تلاشی عجیب برای کم اهمیت جلوه دادن این عملیات اقتدارگرایانه تلاش کردند تا معیشت مردم را در مقابل اقتدار نیروهای مسلح قرار دهند.

این جریان که در ماجرای برجام از دوگانگی جنگ و صلح و رزق و روزی و قدرت برای ایجاد دوگانگی استفاده کرده بود; او اکنون در آستانه دور جدید مذاکرات، با توسل به برخی مسائل داخلی که ناشی از حمایت هشت ساله دولت از این روند بوده، تلاش می کند برگ برنده ایران در مذاکرات را خدشه دار کند.

جالبتر اینکه اصلاح طلبان پس از مدت ها سکوت بر سر مشکلات معیشتی مردم در سال های اخیر، درست زمانی به فکر معیشت مردم می افتند که احساس می کنند نیروهای مسلح برگ برنده جدیدی برای نظام در مذاکرات ایجاد کرده اند. حال باید دید کدام جریان سیاسی نگران حوزه و دیپلماسی همراه در کشور است؟

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید