آغاز موج ششم تاج در ایران

آغاز موج ششم تاج در ایران

روز جدید بر اساس اعلام مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان امروز به بیش از 7000 نفر می‌رسد که قبل از فوران فوران، این تعداد به 1000 نفر در روز کاهش یافته است. تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بسیار بیشتر است، زیرا بسیاری از بیماران هیچ علامتی ندارند یا برای معاینه مراجعه نمی کنند.

اپلیکیشن ماسک پیام زیر را منتشر کرد:

بر اساس گزارش مرکز بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان امروز به بیش از 7 هزار نفر رسیده است که قبل از فوران فوران، این تعداد به 1000 نفر در روز کاهش یافته است.

تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بسیار بیشتر است، زیرا بسیاری از بیماران هیچ علامتی ندارند یا برای معاینه مراجعه نمی کنند.

در بسیاری از کشورهای جهان که به شدت واکسینه شده اند، نرخ بستری روزانه آمیکرون در بیمارستان بسیار بیشتر از سویه های قبلی از جمله دلتا بوده است.

برای جلوگیری از افزایش ناگهانی تعداد بستری ها، اقدامات جدی از جمله تسریع در واکسیناسیون سوم، استفاده اجباری از ماسک در فضای باز، جلوگیری از تجمعات و تشریفات مخصوصاً در فضای بسته، صرف ساعت ها صرف مجازی، پرهیز جدی از سفرهای غیر ضروری به ویژه با حمل و نقل عمومی، ممنوعیت کمپ ها، ممنوعیت غذا خوردن در رستوران ها و سالن ها، کار از راه دور کارکنان ادارات، تهویه مناسب سیستم حمل و نقل عمومی به ویژه مترو، اتوبوس های بین شهری، به حداقل رساندن ازدحام جمعیت در کلینیک ها، درمانگاه ها و داروخانه ها.

دیدگاهتان را بنویسید