آغاز کاشت 200 هکتار نهال حرا در سواحل هرمزگان

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه ستاد مردمی کاشت 6.5 میلیون اصله نهال در استان هرمزگان گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی شاهد وحدت بسیار خوبی هستیم، وحدت در کشور ما محورهای مختلفی دارد که همه ما در آن سهیم هستیم. در امتداد این محورها.”

وی افزود: در ایران اسلامی وحدت اقوام و مذاهب در اوج و در شرایط عالی قرار دارد، همه مردم به ایران فکر می کنند، این چیزی است که دشمن نمی خواهد، دشمنان فکر می کنند می توانند در بین مردم نفوذ کنند و ارتقا دهند. اختلافات مذهبی اما کاملا اشتباه است.

وزیر کشور گفت: این وحدت دشمن را نابود می کند، امت اسلامی یک امت است و دشمنی به نام رژیم صهیونیستی دارند، این رژیم بدترین جنایات را انجام می دهد، اما ایران اسلامی و جبهه مقاومت با تمام وجود از فلسطین حمایت می کنند، این وحدت به برکت نظام انقلاب اسلامی است و ائمه انقلاب شکل گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه محورهای وحدت منجر به هماهنگی حرکت های بزرگ می شود، تصریح کرد: انتخاباتی در پیش داریم که انتظار می رود انتخاباتی پرشور با حضور حماسی و مشارکت مردمی باشد.

وحیدی با قدردانی از زحمات وزیر اسبق کشاورزی برای مطرح کردن ایده کاشت یک میلیارد درخت، گفت: رقم واقعی یک میلیاردی است که برنامه ریزی شده و در حال تحقق این موضوع هستیم.

وی با قدردانی از زحمات مقام معظم رهبری در کاشت درخت و تایید این طرح مردمی گفت: در استان هرمزگان با حمایت استاندار و مردم شاهد تولید نهال و کاشت آن در اراضی مختلف هستیم که سزاوار تقدیر. “

وزیر کشور با اشاره به اینکه ایران ما کشوری است که بیابان زایی دارد، گفت: مشکل بیابان زایی در کشور مدام در حال بدتر شدن است و باید برای جبران آن کاری کرد، کاشت درخت و تحقق ایده یک میلیارد درخت می تواند کمک کند. به این ترتیب