آقایان مسئول؛ ما را ببخش که ما عامل گرانی و خشکسالی هستیم!

آقایان مسئول؛  ما را ببخش که ما عامل گرانی و خشکسالی هستیم!

روز جدید : مصیبت الهی که فقط شامل حال ما انسانها می شود! حالا که خیلی گناه داریم، رئیس و رئیس مجلس می خواهیم چه کنیم؟

دولت جدیدی که آمد؛ نوشتم دورانی که برخی دولت ها توقع مرغ داشتند تمام شده است و مردم باید دوباره منتظر اندرز «اشکنازی خوردن» باشند.

هنوز پنج ماه از این تفاهم نامه نگذشته بود که حجت الاسلام و المسلمین سیدیکی، امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه پایتخت گفت: «در این شرایط آیت الله رئیسی حقوق کارکنان را به موقع پرداخت می کند.

در دولت قبل، با ظهور پدیده ای به نام تاج، دستمزدها در شرایط بسیار سخت تری نسبت به امروز پرداخت می شد، اما هیچ کمک الهی نبود. ببینید با تغییر رئیس یک دولت، اساسی ترین وظیفه دولت که تامین حقوق کارمندان است، تبدیل به معجزه می شود.

اگر امروز نام رئیس جمهور ایران مثلاً «همتی» بود و همان کارهایی را که در 100 روز اول دولت ریاست جمهوری انجام داد انجام می داد، با جریانی از انتقاد مواجه می شد که کاری برای مردم انجام نداده است. افرادی که به قیمت جان مردم تمام می شود. .

همه کسانی که در دولت حسن روحانی، در دوره سیدابراهیم رئیسی و دولتش به درستی از تورم صحبت کردند، انگار نه انگار که خرید می کنند و نه از بازار خبر دارند.

این در حالی است که ما مردم چه در زمان روحانی و چه در دوران ریاست جمهوری با این فشار اقتصادی و تورم و گرانی کمرمان طوری خم شده که انگار کوه دماوند را از این طرف می گیریم.

خاکستر آن قدر شور می شود که نه تنها احقاق حق کمکی الهی است، بلکه مردم را مقصر مشکلات معیشتی و معیشتی می دانند.

بیا دیگه! بخشی از خطبه آقای سیدیکی را بخوانید: «اگر مردم در وظایف دینی و مسئولیت های سیاسی و اجتماعی خود خدا را در نظر می گرفتند، دچار مشکلات زندگی و کم آبی نمی شدند».

حضرت من جمعه دارم پس کارمندان این ماجرا کجایند؟ امتحانی الهی که فقط شامل حال ما انسان ها می شود! حالا که خیلی گناه داریم، رئیس و رئیس مجلس می خواهیم چه کنیم؟

آیا باران رحمت دولت بر سر مسئولان و سیل و زلزله بر گناهان مردم نیست؟

با این شرایط مردم فرنگ مثلا همین اسکاندیناویایی که زندگی عادی دارند و از امروز می توانند 10 سال برنامه ریزی کنند از ما مسلمان ترند که خط فقر ما به 11 میلیون تومان رسیده است؟

آنچه مردم می بینند جیب هایشان است که در 100 روز از مرگ دولت سیدابراهیم رئیسی خالی شد. بله رئیس جمهور وظایف دفاعی هم دارد مثل حضور در میان مردم اما این حضور باید مشکلات جامعه را حل کند وگرنه به مرور زمان تبدیل به عادت می شود.

به جای این ادبیات آرزو می کنم از مردم و مشکلاتشان صحبت کنید تا جامعه فکر کند ائمه جمعه در کنارشان هستند و مشکلاتشان را به گوش رهبری کشور برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید