آقای رئیسی! همه وعده های شما به کنار، با قول گشت ارشاد مدیران چه می کنید؟

آقای رئیسی!  همه وعده های شما به کنار، با قول گشت ارشاد مدیران چه می کنید؟

روز جدید روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران! این کلیدی ترین جمله ای بود که آقای رئیسی در مبارزات انتخاباتی خود مطرح کرد، جمله ای که این روزها زیاد به یادگار مانده است، به خصوص این روزها که نحوه برخورد برخی افراد با این سخنان پرسش های بسیاری را برانگیخته است.

وعده هایی مانند افزایش سرعت اینترنت، عدم فیلترینگ، کاهش مالیات، تک رقمی شدن، ایجاد چهار میلیون شغل (یک میلیون نفر در سال)، آزادی های فردی، لغو تحریم ها، احیای برجام، ساخت چهار میلیون خانه و… انشاالله در آینده محقق می شوند اما داستان «گشت ارشاد» را نمی توان برای آینده گذاشت. این کار را نمی توان با خوش بینی 100 درصد انجام داد.

انتصاب رئیس جمهور یک تور دو نیرو بود، اما آنچه در خیابان می بینیم و فیلم ها پخش می شود چیز دیگری است. قرار بود حرمت همه شهروندان حفظ شود و از صاحبان قدرت استفاده شود، اما آنچه می بینیم متفاوت است.

اگر می خواهیم جامعه در جهت اصلاحات گام بردارد و اگر می خواهیم همه چیز درست شود، آقای رئیسی باید به وعده خود عمل کند و گشت ارشاد مدیران را آغاز کند. اگر درست باشند و مؤمنانه کار کنند، مردم در جریان اصلاحات شانس بیشتری خواهند داشت. آقای دولت از خودت شروع کن. از قول هایی که داده او بر اساس تعهداتی که دارد و به عنوان «شرط قراردادی» 18 میلیون رای دریافت کرد. اول از همه با راهنمایی مدیران، با رفتار خود راه کسانی را که مدام گل می زنند ببندید. سپس به ترتیب اولویت به وعده ها عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید