آلرژی، ویروس، رفلاکس و غیره. ایجاد سوزش گلو و دهان در کودکان / بی حسی صورت در نوزادان را جدی بگیرید


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838986

اسدلا فاطی پور گفت: گلودرد و دهان در کودکان ممکن است مربوط به آلرژی، ویروس، رفلاکس و … باشد که باید بررسی شود اما اگر عارضه دائمی باشد معمولا مربوط به آلرژی است و باید از مواد حساسیت زا پرهیز کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسدلا فاطی پور متخصص اطفال در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی بیان کرد: بیهوشی در کودکان بسیار مهم است و در صورت شدید بودن بیهوشی باید بررسی شود و اگر بیهوشی متورم باشد می تواند شامل بیماری های مختلفی از جمله عفونت، آبسه، فلج، سکته و… باشد.
وی افزود: زمانی که کودک دچار سوءتغذیه است و به درستی غذا نمی خورد می توان غذا را کمی شورتر و سریعتر درست کرد که در این صورت کودک غذا را بهتر مصرف می کند.
این متخصص اطفال ادامه داد: داروهایی که برای قولنج استفاده می شود بسته به شرایط، وزن کودک و اینکه در چه ساعتی از روز مشکلات نوزاد بیشتر با رفلاکس همراه است یا خیر و … متفاوت است، درمان قولنج گاهی در کنار کودک ادامه پیدا می کند. چند ماهه است.
فاطی پور بیان کرد: ناخن های چروکیده در کودکان ارثی است اما در صورت آزمایش ویتامین و کلسیم بهتر است و حتی برای رفع این مشکل پمادهای خاصی در بازار وجود دارد.
«اگر بچه ها در سنین پایین و در ماه های اولیه به خوبی شیر نمی دهند، ممکن است به دلیل رفلاکس باشد. این عارضه نیاز به مطالعه دارد تا بتوان برای آن از داروهای رفلاکس استفاده کرد و از غذاهای کمکی نیز کم مصرف کرد. غذا را ابتدا با برنج لعاب می دهند، سپس فرنی و فرنی و سپس سوپ که به صورت هفتگی به کودک می خورد.
این متخصص اطفال افزود: گلودرد و دهان در کودکان ممکن است مربوط به آلرژی، ویروس، رفلاکس و … باشد که باید بررسی شود، اما اگر عارضه دائمی باشد معمولاً مربوط به آلرژی است و باید از مواد حساسیت زا دوری کرد. “
فاطی پور در خصوص شب کودک گفت: ابتدا باید مشخص شود که این مشکل اولیه است یا ثانویه. عصر اداری اولیه یعنی از ابتدا وجود داشته است اما عصر اداری ثانویه به این معنی است که کودک ابتدا عصر کاری نداشته و سپس با مشکل برخورد کرده است اما باید علت این مشکل به طور کامل مشخص شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید