آلودگی هوا در تهران تا چهارشنبه ادامه دارد/ بارش برف و باران در ارتفاعات

آلودگی هوا در تهران تا چهارشنبه ادامه دارد/ بارش برف و باران در ارتفاعات

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت هواشناسی این استان با بارش برف در مناطق مرتفع، تداوم آلودگی هوا تا روز چهارشنبه و کاهش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی مدل‌های عددی جوی استان تهران طی چند روز آینده، به دلیل ثبات نسبی، آسمان در مناطق پرتردد نیمه ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود. جو و عدم وجود شرایط آلودگی هوا با باد قابل توجه تا روز چهارشنبه (30 آذر) باقی خواهد ماند.

از بعدازظهر سه شنبه تا اوایل بامداد چهارشنبه با گذر امواج خفیف در جو تراز میانی، در اکثر نقاط استان افزایش ابر ابری و وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر سه شنبه و چهارشنبه خواهد بود. در مناطق غربی و جنوبی کاهش موقت آلاینده ها طی دو روز ذکر شده به ویژه در اواخر شب خواهد بود.

در نواحی شرق و شمال شرق استان در نقاطی بارش باران و برف و در مناطق مرتفع بارش برف و مه پیش بینی می شود.

تا روز چهارشنبه تغییر محسوسی نخواهیم داشت و از چهارشنبه تا پایان هفته کاهش تدریجی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و فیروزکوه امین آباد با کمینه دمای 7- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شدند.

آسمان تهران فردا (7 آذر) صاف، نیمه ابری، غبارآلود و در اواخر وقت با افزایش ابر با کمینه دمای 6 و حداکثر 14 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (9 آذر) پیش بینی می شود. نیمه ابری و غبارآلود، بتدریج ابر و از بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر 14 درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید