آلومینیومی / دستی برای کوهنوردی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ هفته چهاردهم از هفته چهاردهم لیگ برتر برای جام خلیج فارس روز شنبه 18 دی ماه با برگزاری 8 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که تیم آلومینیوم از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم پیکان است.

آلومینیوم سازان اراکی که فصل دوم حضور خود در لیگ برتر را شگفتی ساز و بی شک عنوان پدیده را در لیگ بیست و یکم رقم زدند، هفته گذشته با تساوی خانگی مقابل تیم شاخص استقلال به پایان رسید. طبق آمار و نظر کارشناسان، آنها بازی لذت بخشی را به نمایش گذاشتند و شایسته هر سه امتیاز بودند، هرچند شاگردان حتیبی همچنان در جمع تیم های برتر جدول قرار دارند و اکنون با 22 امتیاز و تفاضل گل کمتر از مس در صدر قرار دارند. میز پنجم را گرفت

سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار تامیس مقابل پیکان گفت: فکر می کنم بازی سختی برای هر دو تیم باشد. تقریباً می توان گفت که هر دو تیم در بالای جدول هستند و نتایج آنها بسیار نزدیک است. پیکان تیمی جوان با مربی و کادر فنی خوب است و از نظر ساختار یکی از بهترین باشگاه هاست.

خطیبی با تمجید از وضعیت فنی پیکان توضیح داد: بازی قبلی پیکان را دیدیم و بازیکنان ما توجیه می شوند. مطمئناً در این هفته یکی از دیدارهای خوب را خواهید دید زیرا هر دو تیم فنی هستند و تاکتیک های خاصی دارند. امیدوارم بازی خوب و برای تماشاگران راحت باشد.

در آن سوی میدان اما تیم پیکان با هدایت سیدمعتبی حسینی با وجود فراز و نشیب ها تا اینجای فصل توانسته شرایط خوبی را ایجاد کند.

سرمربی پیکان در نشست خبری دیروز قبل از بازی امروز تیمش مقابل آلومینیوم گفت: فکر می کنم این دیدار برای هر دو تیم مهم است و با توجه به شرایط جدول بازی برای ما و برای آلومینیوم سخت است. با توجه به شرایط جدول و نزدیک بودن امتیازات دو تیم، دیدار بسیار سختی را پیش رو داریم.

حسینی افزود: هر دو تیم نیاز به امتیاز کامل بازی دارند. امیدوارم فردا روز ما باشد، بازیکنان ما روز خوبی داشته باشند و اگر حق با ما باشد، پیروز خواهیم شد. بازی کردن برای هر دو تیم سخت است هر دو تیم باید برنده شوند آلومینیوم تیم خوبی است و تیم حمایتی است و با هم سازگار هستند.

دو تیم آلومینیوم و پیکان دو بار در جام آزادگان و دو بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. نتیجه هر 4 بازی با تساوی به پایان رسید. در نهایت، شکستن نوار این تساوی ها جالب خواهد بود.

برخلاف آلومینیوم سازان، آمار شاگردان حسینی در دیدارهای خانگی چندان خوب نیست و به جز 2 تساوی و 2 برد، هر سه باخت این فصل آنها در دیدارهای خانگی این تیم به ثبت رسیده است.

دیدارهای هفته چهاردهم با توجه به نزدیک شدن به پایان نیم فصل از حساسیت خاصی برخوردار است در حالی که نتایج دیدارهای این هفته ممکن است شرایط جدول به خصوص وضعیت تیم های بالای جدول را تغییر دهد.

رسول خطیبی و شاگردانش برای تثبیت جایگاه خود در بالای جدول و جبران امتیازات از دست رفته هفته های اخیر به ویژه تنها شکست مقابل نفت آبادان، نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند. از سوی دیگر شاگردان حسینی نیز با کسب سه امتیاز این بازی خانگی در جمع مدعیان ظاهر می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید