آماده سازی بیش از 600 گروه مردمی برای شرکت در جشن 10 کیلومتری عید غدیر خم


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883639

سخنگوی ستاد مردمی جشن بزرگ عید غدیر خم گفت: تاکنون بیش از 600 گروه از مردم برای شرکت در پارتی روز غدیر 10 کیلومتری از سه راهی پارک وی تا سه راهی ولیعصر اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساسان زارع، سخنگوی ستاد مردمی جشن بزرگ غدیر بایرام در خصوص این خبر افزود: این جشن به صورت مشخص و قابل پیش بینی برگزار می شود و هماهنگی های لازم با نهادها و ارگان های مختلف برای برگزاری جشن آن به شکلی مشخص و قابل پیش بینی انجام شده است. به خوبی ممکن حتی با اصناف و مغازه های مستقر در این مسیر هماهنگی صورت گرفته است.

پیش بینی می شود که غدیر روزانه بیش از 2 میلیون غذا طبخ کند

وی با اشاره به اینکه تمرکز خدمات ما بر پذیرایی از میهمانان است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 2 میلیون نوع غذا و تنقلات مختلف برای پذیرایی از میهمانان عید اخبر تهیه شده است. همچنین در این مراسم 110 هزار اسباب بازی بین کودکان توزیع می شود و 40 شهربازی در نقاط مختلف این مسیر برپا می شود. قصد داریم با اجرای چنین برنامه هایی در این عید بزرگ خاطره خوبی برای بچه ها رقم بزنیم.

سخنگوی ستاد مردمی جشن عید غدیر خم از حضور 150 گروه سرود در این مسیر 10 کیلومتری خبر داد و افزود: این گروه های سرود در 70 مرحله در برنامه حضور خواهند داشت. در عین حال حضور هنرمندان مطرح و محبوب کشور نیز در این برنامه قطعی شده است.

حضور عوامل برنامه های تلویزیون در مهمانی روز غدیر 10 کیلومتر

زارع با اشاره به حضور برنامه های پرمخاطب تلویزیون در این مسیر گفت: بازیگران عصر جدید، خندوانه، میدون، منم بچا مسلم، ململ، رنگین کمان کمان، خاله شادونه، عمو مهربان و … هستند. برنامه هایی را برای افراد در این مسیر اجرا خواهد کرد. تنوع برنامه ها به حدی است که همه اقشار و سنین مختلف را شامل می شود. میهمانان می توانند از امکانات مختلف فرهنگی، پزشکی، آموزشی و غیره بهره مند شوند.

این میهمانی با همت و مشارکت خیرین مردمی، هیئات مذهبی، مساجد، گروه های جهادی، گروه های خدمات رسان و گروه های سرود با برنامه های متنوع در روز عید غدیر خم مصادف با 6 تیرماه از ساعت 18 الی 22 برگزار می شود. ساعت :00 صبح در جاده تقاطع پارک وی به تقاطع ولیعصر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید