آماده سازی زیرساخت ها برای تردد زائران از اربعین به پایانه مرزی خسروی


ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889518

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی از آماده سازی زیرساخت ها برای تردد زائران اربعین در پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: با توجه به موج گرما و رفاه حال زائران 9 دستگاه مه پاش خریداری شده و آماده نصب در پایانه مرزی خسروی است.

وی افزود: همچنین سایه نقطه صفر مرزی نیز ساخته و تکمیل شده است اما بنا به دستور استاندار کرمانشاه و اقدامات بعدی این سازمان، این سایه تا دروازه های ورودی و خروجی خسروی ادامه خواهد داشت. پایانه مرزی و مراحل آماده سازی و ساخت آن به پایان رسیده و به زودی شاهد نصب این سایبان ها خواهیم بود.

کرمی درباره دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی خسروی گفت: اجرای طرح بررسی بهسازی پایانه مرزی خسروی با رویکرد اربعین، عملیات خط لوله مناطق سبز و دفع آب های سطحی و تکمیل و راه اندازی پایانه مرزی خسروی. سیستم تصفیه فاضلاب به همراه خرید تجهیزات مربوطه، تجهیز و به روز رسانی سیستم روشنایی، آماده سازی و رنگ آمیزی دیوارهای اطراف ترمینال از دیگر اقدامات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده سازی راهدارخانه ها و مسافرخانه ها در طول مسیر برای اسکان موقت زائران در صورت نیاز و خرید 15 دستگاه کولرگازی ایستاده برای ارائه سیستم خنک کننده جایگزین در مواقع ضروری خبر داد.

کرمی بیان کرد: به منظور ارتقای سطح ایمنی تردد زائران اربعین حسینی (ع)، سه پایگاه پلیس راه در محورهای مواصلاتی اسلام آباد غرب به حمیل، کرمانشاه به خسروی واقع در عین الکش ساخته و به بهره برداری رسید. پاس و گیلانگرب.

وی درباره برنامه های در دست اجرا افزود: تهیه طرح حرکت اربعین، تکمیل و تجهیز سرویس های بهداشتی پایانه مرزی خسروی، خط کشی محدوده تردد زائران، ارتقای روشنایی محدوده پایانه مرزی خسروی و افتتاح محور جاده پرورش ماهی خسروی به جاده ازطراری. در ایام اجرای طرح اربعین از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید