آماده شنیدن شکایات سکوها هستیم


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815840

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با خبرنگار دانا:

مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلافات اخیر بر سر نظارت بر سینمای خانگی گفت: بر اساس اصل 90.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دانا درباره لزوم حمایت از بسترهای تولید محتوای داخلی گفت: هیچ ارجاعی از کمیته ارتباطات دریافت نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساترا باید چارچوب مشخصی را برای این پلتفرم ها تدوین کند و بر اساس آن ها نظارت انجام دهد، ادامه داد: هیچ سلیقه ای در این زمینه ها وجود ندارد و نظارت باید بر اساس دستورالعمل ها و مقررات مشخص انجام شود.

نماینده زنجان در مجلس گفت: در آئین نامه و چارچوبی که ساترا برای تریبون ها ترسیم می کند، مصادیق باید مشخص باشد و این مصادیق البته جزئی باشد و به صورت کلی مطرح نشود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: معتقدم سترا اگر بخواهد در بحث نظارت موفق باشد باید چارچوبی بر اساس شرع و قانون تدوین کند و به مجلس ارائه کند تا بر عهده مجلس است که به تعهد ذاتی خود مبنی بر تصویب قوانین در این زمینه عمل کند.

طاهری گفت: اگر تریبون های محلی شکایتی از ساترا دارند به مجلس ارائه کنند. مراقب آنها باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید