آماده میزبانی مسابقات در غرب آسیا و کشورهای اسلامی هستیم


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808440

حضور رئیس فدراسیون بیسبال و سافت بال عراق در فدراسیون انجمن های ورزشی

رئیس فدراسیون بیسبال و سافت بال عراق در فدراسیون انجمن های ورزشی حضور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، صبح امروز (یکشنبه) میهمان فدراسیون انجمن های ورزشی، علی البلدوی، رئیس فدراسیون بیسبال و سافت بال عراق است.

در این نشست محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، عباس ناطق نوری دبیر فدراسیون، هومان منصوریان رئیس انجمن بیسبال و سافت بال، مهدی میرزایان مدیر روابط عمومی فدراسیون، فرهاد عشوندی قائم مقام . رئیس انجمن کاشف رعنا مسئول روابط بین الملل و مشاوران انجمن عباس ندایی حضور داشتند.

در این دیدار محمد علیپور خلاصه ای از فعالیت های فدراسیون انجمن های ورزشی ارائه کرد و گفت: بیسبال و سافت بال به عنوان دو رشته المپیکی یکی از مهم ترین انجمن های تحت پوشش ما هستند و برای پیشرفت این دو رشته قطعا می توانیم همکاری با عراق به عنوان یک دوست، ایجاد هم افزایی و هم افزایی مناسب در بعد آموزشی، برپایی اردوهای مشترک و برگزاری مسابقات تدارکاتی کشوری و باشگاهی و آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات کشورهای حاضر در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی.

وی به روابط نزدیک با رئیس فدراسیون جهانی بیسبال و سافت بال پرداخت و گفت: ریکارد فرکاری در سال 2017 به ایران آمد و 2 ماه پیش در یونان با وی ملاقات کردم و از وی برای سفر به کشورمان و در روابط نزدیک دعوت کردم. با آنها و این تعامل قطعا می تواند به منافع مشترک ایران و عراق در توسعه بیسبال و سافت بال کمک کند.

هومن منصوریان رئیس انجمن بیسبال و نرم افزار گزارشی از فعالیت این دو رشته در ایران و روابط بین الملل این انجمن ارائه کرد.

اما علی البلدوی، رئیس فدراسیون بیس بال و سافت بال عراق، وضعیت عراق را مورد بحث قرار داد و اذعان کرد: «پیشنهاد دارم با ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای بیسبال و سافت بال در منطقه، پایگاه منطقه ای، همکاری کنم.» و شامل کشورهای فعال در این دو رشته در منطقه مانند عربستان سعودی و فلسطین و متعاقبا کشورهای دیگر است که با استقبال رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و سافت بال دیدار و مقرر شد در این زمینه همکاری شود. در غرب آسیا

در پایان این نشست تفاهم نامه ای بین فدراسیون بیس بال و سافت بال عراق، فدراسیون انجمن های ورزشی و اتحادیه بیسبال و سافت بال ایران به امضا رسید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید